seibe Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 hoi,ik heb gta al een tijdje en ik zit aan de 102 missie ofzo maar, men pc (van in het begin al) haperde het scherm zo precies hij zat niet echt vast maar als je reed met ene auto ofzo schodderde het, vroeger ging ik er dan 10 minuten op (als het aan het schodderen was) en als ik dan binnen 20-60 minuten trug ging spelen was het schodderen gedaan maar sinds dat ik zo ver zit stopt het schodderen maar niet? ook niet als ik lang wacht! en ik denk dat het ook niet aan men pc ligt! gegevens pc! 160gb ram beeldscherm: plug en play-monitor op radeon x300 serie proccesor enzo weet ik niet (ps:ik dnek dat het niet aan mijn pc ligt (ik heb een dell demension 9100) want we hebben alle uitbreidingen van de sims en die werken prima battlefield enzo werkt allemaal prima dus... ik weet niet meer waar aan het ligt geef een oplossing please???? groete seibe! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 hoi,ik heb gta al een tijdje en ik zit aan de 102 missie ofzo maar,men pc (van in het begin al) haperde het scherm zo precies hij zat niet echt vast maar als je reed met ene auto ofzo schodderde het, vroeger ging ik er dan 10 minuten op (als het aan het schodderen was) en als ik dan binnen 20-60 minuten trug ging spelen was het schodderen gedaan maar sinds dat ik zo ver zit stopt het schodderen maar niet? ook niet als ik lang wacht! en ik denk dat het ook niet aan men pc ligt! gegevens pc! 160gb ram beeldscherm: plug en play-monitor op radeon x300 serie proccesor enzo weet ik niet (ps:ik dnek dat het niet aan mijn pc ligt (ik heb een dell demension 9100) want we hebben alle uitbreidingen van de sims en die werken prima battlefield enzo werkt allemaal prima dus... ik weet niet meer waar aan het ligt geef een oplossing please???? groete seibe! Probeer je drivers eens te updaten. Je hebt een ATI dus moet je >>hier<< de drivers downloaden. Kijk óók of je PC wel GTA SA aan kan. Minimum Hardware Recommended Hardware 1Ghz Pentium III or AMD Athlon Processor 256MB of RAM 8-Speed DVD-ROM drive 3.6GB of free hard disk space (minimal install) 64MB Video Card (Geforce 3 or better) DirectX 9 compatible Sound Card Keyboard & Mouse Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP Processor 384MB of RAM (the more the better!) 16-Speed DVD-ROM drive 4.7GB of free hard disk space (full install) 128MB (or greater) Video Card (Geforce 6 Series Recommended) DirectX 9 compatible Sound Card (Sound Blaster Auidgy 2 Recommended) Gamepad with twin axis analog controls Keyboard & Mouse Reageren
seibe Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 hoi,ik heb gta al een tijdje en ik zit aan de 102 missie ofzo maar,men pc (van in het begin al) haperde het scherm zo precies hij zat niet echt vast maar als je reed met ene auto ofzo schodderde het, vroeger ging ik er dan 10 minuten op (als het aan het schodderen was) en als ik dan binnen 20-60 minuten trug ging spelen was het schodderen gedaan maar sinds dat ik zo ver zit stopt het schodderen maar niet? ook niet als ik lang wacht! en ik denk dat het ook niet aan men pc ligt! gegevens pc! 160gb ram beeldscherm: plug en play-monitor op radeon x300 serie proccesor enzo weet ik niet (ps:ik dnek dat het niet aan mijn pc ligt (ik heb een dell demension 9100) want we hebben alle uitbreidingen van de sims en die werken prima battlefield enzo werkt allemaal prima dus... ik weet niet meer waar aan het ligt geef een oplossing please???? groete seibe! Probeer je drivers eens te updaten. Je hebt een ATI dus moet je >>hier<< de drivers downloaden. Kijk óók of je PC wel GTA SA aan kan. Minimum Hardware Recommended Hardware 1Ghz Pentium III or AMD Athlon Processor 256MB of RAM 8-Speed DVD-ROM drive 3.6GB of free hard disk space (minimal install) 64MB Video Card (Geforce 3 or better) DirectX 9 compatible Sound Card Keyboard & Mouse Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP Processor 384MB of RAM (the more the better!) 16-Speed DVD-ROM drive 4.7GB of free hard disk space (full install) 128MB (or greater) Video Card (Geforce 6 Series Recommended) DirectX 9 compatible Sound Card (Sound Blaster Auidgy 2 Recommended) Gamepad with twin axis analog controls Keyboard & Mouse voorwat dienen drivers? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 voorwat dienen drivers? Die updaten je videokaart zodat de videokaart nog een beetje meer aan kan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.