Kai-ShockWave Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Heey Ik heb een probleem. ik doe nu Master League en ik zit nu in Divisie 1: "eredivisie". Nu heb ik bij EDIT een eigen poppetje gemaakt. Met gwn standaard skills zodat ik die zelf kan upgraden door te trainen. Maar als ik klaar ben met editen zegt ie: dat ik 3649 (zoiets) punten nodig heb om hem te kopen in de master leaque. Nou die punten heb ik dus ik wou hem kopen in de Winterstop. en dan komt er al meteen een rood pijltje voor ze naam in me master league negotiations list. dus ik contract gegevens invullen en op OK gedrukt en de next week krijg ik het bericht: Negotiations breakdown! En dit bericht krijg ik elke keer bij die persoon :S Kan iemand zeggen hoe ik ervoor kan zorgen dat ik hem kan krijgen in me team? P.S. Andere spelers kan ik wel contracteren en ik zit in Populariteitgroep: A. Bewerkt: 27 januari 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Klopt, als je in de master league al bezig bent geweest en in het midden ervan een speler upgrade kan je hem niet kopen. Je moet opnieuw beginnen, dan pas kan je hem kopen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Klopt, als je in de master league al bezig bent geweest en in het midden ervan een speler upgrade kan je hem niet kopen. Je moet opnieuw beginnen, dan pas kan je hem kopen. Dat is dik genaaid. Naja ik heb nu een speler uit nederland gekozen die ik nie ken van naam en daar zijn naam en uiterlijk veranderd. nu doe die het wel, alleen als ik de basisgegevens verander dan niet, maar ik vind zo wel goed thnx voor het antwoord Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.