Jump to content

De sfeer in GTA:VC

v.c. gangster

De sfeer in GTA:VC. Wat vinden jullie ervan?  

146 leden hebben gestemd

1. 1. Geef antwoord in dit topic! En kies de sfeer die jij vindt!

• Ontzettend coole sfeer
      84
    • Goede sfeer
      39
    • Gewoon goede sfeer
      11
    • Slechte sfeer
      4
    • Erg slechte sfeer
      0
    • Ontzettend slechte sfeer
      0
    • Geen keuze: Ik speel het spel wel
      2
    • Geen keuze: Ik speel het spel niet
      2

Recommended Posts

De Sfeer van GTA VC Is gewoon zoooooooooooo coooool , de verhaallijn is goed de missies zijn leuk en gevarieeërd, en dat miami gevoel dat is ook gewoon Top.

Kortom Ik vind De Sfeer Supercool.

ik vind eigenlijk ook de missies bij gta 3 beter

(alweer sorry)

Delen op andere websites

• Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• v.c. gangster

4

• NickBonJovi

4

• Baffie

3

• guib

3

Ik vind veel goed in GTA VC maar juist de sfeer vind ik slecht: Ik houd meer van een New York of Chicago achtige sfeer, net zoals in GTA IV, maar het zal denk ik ook wel aan de graphics en physics liggen (Huh misschien een leuk idee voor een mod: GTA VC Graphics Improvement Mod???).

Delen op andere websites

Vice City is en zal mijn favoriete gta blijven :Y . Ook al is er niet zoveel plaats om wat door de straten te racen en zo, elke ochtend als ik uit mijn savehuis stap of ik kom even langs het strand dat zon die dehelft van je beeld een licht effect geeft, als het wat donkerder wordt naar het andere eiland en daar wat gangsters aanvallen enzo.

Het is net een Nacht-Dag Eiland :puh: .

Misschien vind ik dat net goed ,omdat er (denk ik) geen gangsters zijn in dat ene eiland ben ik daar liever dna in het andere eiland, en je merkt ook wel het verschil en zo ;D .

Delen op andere websites

Ik vond Vice City vaak wel een goede sfeer hebben, alleen vond ik het te verschillend. Het is eigenlijk een stad vol van zon e.d. en dit was alleen maar terug te vinden op het rechtereiland. Qua sfeer vind ik dat GTA3 nog altijd het best uit de verf is gekomen, daar had je echt het idee dat er niets goeds in die stad was, en dat bewees zich ook altijd en overal maar weer. Vice City had een gedeelte waar het sun, fun e.d. was, en een gedeelte waar het altijd oorlog is, dat past niet echt bij elkaar in één en dezelfde stad. Het is toch raar dat er een gedeelte van de stad is (Ocean Beach, Washington Beach en grote gedeelte Vice Point) waar geen gangs rondlopen.

Delen op andere websites

Ik vond Vice City vaak wel een goede sfeer hebben, alleen vond ik het te verschillend. Het is eigenlijk een stad vol van zon e.d. en dit was alleen maar terug te vinden op het rechtereiland. Qua sfeer vind ik dat GTA3 nog altijd het best uit de verf is gekomen, daar had je echt het idee dat er niets goeds in die stad was, en dat bewees zich ook altijd en overal maar weer. Vice City had een gedeelte waar het sun, fun e.d. was, en een gedeelte waar het altijd oorlog is, dat past niet echt bij elkaar in één en dezelfde stad. Het is toch raar dat er een gedeelte van de stad is (Ocean Beach, Washington Beach en grote gedeelte Vice Point) waar geen gangs rondlopen.

Vind ik niet gek. Is altijd zo geweest hoor. In bepaalde delen van de stad is het gevaarlijk. Andere delen kunnen gewoon goed ontwikkeld en veilig zijn.

On: Sfeer in Vice City is top. Speel het af en toe nog. Is wel eens lachen :)

Delen op andere websites

Dat vind ik er juist tof aan :puh: want in SA en GTA3 lopen ze allemaal een beetje door elkaar, en ik vind die gangs dan erg vervelend als je efven wilt rondrijden, je snapt me wel hoop ik.

Delen op andere websites

Als ik terug kijk heb ik nog altijd de meeste plezier aan VC en SA gehad.Dat dacht ik eerst ook van Gta 4 maar dat was het dus niet.. =(.VC en SA hadden allebei hun eigen apparte sfeertje wat get gewoon cool maakt.Gta 4 is ook supper maar heeft die sfeer niet =\ :D

Greetz Gino99 =)

Delen op andere websites

Ik ben een zeer grote fan van de sfeer van GTA VC en GTA VCS, lekker zonnetje, mooie meiden op het strand en met mooie bolides over de boulevaar rijden, het is zoiezo al een schitterend uitgewerkt spel maar dit maakt het spel toch nog iets leuk.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...