Bierbuikje Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 hey, ik heb een probleem met de usertrack player van gta SA, hij speelt de liedjes niet af. Als ik naar het radiozender luister hoor ik alleen maar reclame, wel een kwartier lang. maar mijn liedjes staan er wel degelijk wel 12 C:\Documents and Settings\*naam*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks wat doe ik fout? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 hey, ik heb een probleem met de usertrack player van gta SA, hij speelt de liedjes niet af. Als ik naar het radiozender luister hoor ik alleen maar reclame, wel een kwartier lang. maar mijn liedjes staan er wel degelijk wel 12C:\Documents and Settings\*naam*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks wat doe ik fout? Je moet je User Tracks scannen voor dat ze het doen. Ga naar Options -> Audio Setup -> User Tracks Options -> Scan User Tracks. Hierna moeten de liedjes afgespeeld worden. Reageren
vice Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik had dit probleem ook , misschien kan dit topic je helpen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry819215 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 bedankt is er ook een mogelijkheid om radio 538 erin af te spelen? bijvoorbeeld ik verplaats een of ander bestand (geen id. welk) naar de usertrack player en dan speelt hij het af? >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan even de "Bewerk"-knop, s.v.p. <<< Reageren
vice Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik zou het niet weten , maar ik zou als ik jou was niet onmiddelijk alles in een keer plaatsen maar rustig . Want zo is mijn Vice City ook stuk geraakt! . Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 is er ook een mogelijkheid om radio 538 erin af te spelen? bijvoorbeeld ik verplaats een of ander bestand (geen id. welk) naar de usertrack player en dan speelt hij het af? Nee, een live radio kun je niet afspelen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik heb gehoord dat daar wel een mod of zo iets voor is, maar ik heb geen idee waar je die kan downloaden. Misschien eens kijken op Google of zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.