Jump to content

ik zoek een goede fotoshopper voor uitleg :)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb Photoshop cs3 , maar dit is het probleem ik wil me poppetje in me zelfgemaakte background plaatsen (ik heb em dan geknipt met lasso tool) maar ik kan geen 2 photoshop windows tegelijk doen want ik wil dat poppetje

er dan inzetten , ik snap egt niet hoe je dat poppetje in je background doet (zonder je background te beschadigen) , als iemand me kan helpen

VIND IK DAT TOPPIE! :tu::tu:

Greetz , WALLAH :D

Bewerkt: door WALLAH
Geplaatst:

Als je je poppetje hebt geselecteerd met de Lasso tool dan druk je gewoon op CTRL+X en dan knip je hem uit zijn hudige document. Nu kan je een nieuw document maken of je bestaande achtergrond openen en gewoon op CTRL+V drukken, als het goed is staat je poppetje nu op je achtergrond ;)

Geplaatst:
Als je je poppetje hebt geselecteerd met de Lasso tool dan druk je gewoon op CTRL+X en dan knip je hem uit zijn hudige document. Nu kan je een nieuw document maken of je bestaande achtergrond openen en gewoon op CTRL+V drukken, als het goed is staat je poppetje nu op je achtergrond ;)

Maar het is heel raar hij kleurt met die background mee :S kan je me nog verder helpen??? :)

Geplaatst:

Tuurlijk kan ik je verder helpen ^_^ Ok hij kleurt met de background mee, dan is de eerste vraag hoe kleur je de background? Als je dit d.m.v CTRL+U doet dan zal je de layer van de bakcground alleen moeten selecteren. Als je je achtergrond hebt ingekleurd door een layer met kleur op overlay te zetten dan moet je ervoor zorgen dat de layer met kleur boven je achtergrond maar onder je poppetje staat ;) Voeg me anders even toe op MSN, ik PB wel even mn hotmail =]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...