patrick1995 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Hoy allemaal, Mijn favoriete savehuis is Verdant Meadow Aircraft Graveyard. Daar is een hele grote garage waar (maar) 8 auto's in totaal in kunnen. Maar de garage is zo groot dat ik er liever 20 in wil zetten. Bestaat er een tool waarmee ik het garage limit aan kan passen? Want als ik meer auto's in een garage prop dan worden de laatst bijgezette verwijderd. Met vriendelijke groet Patrick. Reageren
Donwell Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Voor zover ik weet, bestaat er geen tool die zoiets mogelijk maakt. Op internet vond ik ook niets, misschien dat jij nog iets kan vinden op google, maar naar mijn weten bestaat zoiets niet. Misschien dat het limiet te veranderen is door middel van SCM-coding, maar ik denk eerder dat het hard-coded in het spel zelf zit en dus zeer moeilijk is aan te passen. Reageren
K.O. Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Kijk eens hier, een vergelijkbaar probleem. Hier wordt uitgelegd hoe je zelf een garage kan maken. Zoals je ziet, kunnen er in deze garage maar liefst 80 auto's. Dat lijkt me een hele verbetering. Het enige wat je moet doen is main.scm openen met bijvoorbeeld een tool, genaamd SannyBuilder. Nu zoek je naar het stuk waar de Verdant Meadows garage wordt gedefinieerd en je verandert een specifiek getal. Een groot nadeel van deze methode is dat je een New Game moet beginnen, omdat je oude savegames niet meer zullen werken. Het is dus verstandig om met 2 verschillende ge-backupte (voor zover dat een woord is) main.scm's te werken. Eén voor je oorspronkelijke savegames en één voor de grotere garage. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.