Gangsta-CJ Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) heeft iemand die nieuwe aflevering van the simpsons al gezien waaar bart verliefd wordt op de psychologe? ze wilt bart wat ontplooien en haalt een computerspel boven: ''iets wat klinkt als GTA: killercity II'' en het coverke van het dooske is hetzelfde als in de gta serie je weet wel zo in kotjes verdeeld en de naam er midden op er werd ook nog bijgezegd dat het spel voor geen enkele leeftijd geschikt was Bewerkt: 27 januari 2008 door Gangsta-CJ Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 heeft ieland die nieuwe aflevering va Ik heb niet de hele aflevering, maar wel het stukje waar de verwijzing is. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ja dat was het:p bedankt Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ja, ik heb gisterenavond ook gezien. Bij The simpsons videogame zit ook scene over GTA met kat en muis Reageren
tjoef Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Toevallig keek ik ook net En ik zei het meteen tegen mijn vriend, die naast mij zat. Volledig met helikopter in de linkerbovenhoek Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 zo erg vindt ik het niet op gta lijken alleen de cover is hetzelfde maar het spel zelf is totaal anders. Reageren
AwiVC Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 zo erg vindt ik het niet op gta lijken alleen de cover is hetzelfde maar het spel zelf is totaal anders. En het heet Death Kill City II: Death Kill Stories, wat erg veel lijkt op GTA: Liberty/ Vice City Stories, verder ram je er nutteloos op los in dat spel en blaas je dingen op, verschilt niet heel veel van GTA dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.