MRtuintje Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 als ik begin met de missie drive-true is alles normaal maar als ik bij het restaurant komt van gta uit hoe kan dat ??? enigste mods : veel auto`s noobmodv2.0 alvast bedankt grtzz mrtuintje Reageren
Donwell Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik heb wel eens gehoord dat de n00bmode daar inderdaad een error veroorzaakt, bij die missie. Misschien kun je op internet even zoeken naar een andere savegame van de n00bmode waarbij die missie al is gedaan. Mocht je dat niet kunnen vinden, zul je het spel opnieuw met een andere mod, of misschien geen mod, moeten doen. Reageren
MRtuintje Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik heb wel eens gehoord dat de n00bmode daar inderdaad een error veroorzaakt, bij die missie. Misschien kun je op internet even zoeken naar een andere savegame van de n00bmode waarbij die missie al is gedaan. Mocht je dat niet kunnen vinden, zul je het spel opnieuw met een andere mod, of misschien geen mod, moeten doen. maar hoe haal ik noobmob er af ???? Reageren
Donwell Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Als ik me niet vergis, wordt de n00bmode geïnstalleerd met een installer, ik neem aan dat er dan ook een 'un-installer' ergens te vinden is. Is deze er niet, is het eventjes de originele 'american.gxt' en de originele 'main.scm' en 'script.img' opvragen, volgens mij zijn dit de enige veranderingen aan het spel. Reageren
MRtuintje Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Als ik me niet vergis, wordt de n00bmode geïnstalleerd met een installer, ik neem aan dat er dan ook een 'un-installer' ergens te vinden is. Is deze er niet, is het eventjes de originele 'american.gxt' en de originele 'main.scm' en 'script.img' opvragen, volgens mij zijn dit de enige veranderingen aan het spel. en waar kan je die weer opvragen ( sorry dat ik zo door vraag maar ik wil graag verder XD ) Reageren
Donwell Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 De bestanden kun je weer terug opvragen in dit topic, gewoon de bestanden noemen en er is dan vast wel iemand die je de bestanden weer geeft. Reageren
MRtuintje Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 De bestanden kun je weer terug opvragen in dit topic, gewoon de bestanden noemen en er is dan vast wel iemand die je de bestanden weer geeft. ` ik heb de bestanden gedownload en er in gezet maar noobmod zit er nog steeds op wat nu ?? Reageren
Donwell Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Alleen downloaden is niet voldoende, je moet de bestanden ook nog vervangen met de bestanden die met de n00bmode werken. Pak allereerst de bestanden uit met WinRAR, en ga dan naar je GTA SA map. Ga naar... ...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script ...voor de 'main.scm' en de 'script.img', en naar... ...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Text ... voor de 'american.gxt'. Overschrijf de bestanden weer, en dan zou de n00bmode, als het goed is, weer weg moeten zijn... Zoniet, moet je eventjes je spel opnieuw installeren, wil je de n00bmode echt weg hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.