Jump to content

police

Recommended Posts

Geplaatst:

hij staat ook op het dak van zo'n gebouw met zo'n hekje ervoor met een agent erin.. dat is in Los Santos dan..

Geplaatst:

er is al een topic over en als ik het goed heb staan er ook screens bij met de exacte lokatie dus kijk ff bij zoekfuntie ;)

Geplaatst:

Hij staat gewoon op het politebureau in LS op het dak..( niet een op heliplatform ) :rolleyes:

En als het donker is op L3 drukken dan gaat zo'n zoeklicht aan, en je kan er niet mee schieten..

Geplaatst:
Je kunt ook een politieman doodschieten en doorgaan tot je 3 sterren hebt.

Dan kun je er zo 1 stelen :)

Lazlow

Dat lijkt me wat moeilijk.Hoe kan je nou een police heli stelen dat in de lucht hangt?

:)

Geplaatst:

Als jij bijv. op een hoog gebouw staat en die Police Maverick moet nog omhoog vliegen en hij staat precies naast je dan kan je hem zo pakken.. :rolleyes:

Geplaatst:
:) Je kan beter rond Mullholland je eigen door de Politie op laten pakken. Je begin dan weer bij het politiebureau. Nu zorg je dat je op het dak van dat politie bureau kom en je kan de Police Meverick pakken. Succes!
  • 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

hij staat op een dak in los santos vlak bij het polietebereu ik zal ff kaartje maken

edit volgt

ik kan helaas geen mapje maken :( maar zoek ff in search daar heb ik gister nog een plaatje gezien een map daar staat op hoe je hem kan vinden :D:D

Bewerkt: door gta sa player

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...