Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Rate mijn sig please hij staat onder mij :D

ik heb em vernieuwt met stroke dankzij : AwiVC !! :)

en het is mijn eerste

Bewerkt: door WALLAH
Geplaatst:

Upload je signature even opnieuw en plaats het dan in je eerste post van dit topic. Op die manier kan iedereen je plaatje goed zien en kunnen ze een beoordeling geven.

Overigens, ik heb je andere 6 topics verwijderd, ik ga er vanuit dat er iets fout is gegaan...

Geplaatst:
Upload je signature even opnieuw en plaats het dan in je eerste post van dit topic. Op die manier kan iedereen je plaatje goed zien en kunnen ze een beoordeling geven.

Overigens, ik heb je andere 6 topics verwijderd, ik ga er vanuit dat er iets fout is gegaan...

Het Forum was net erg sloom, en dan zijn er genoeg mensen die dan wel is wat meerdere keren op de post button drukken. En dan krijg je meerdere topics/reacties. :N

Geplaatst:

ja srry :S topic werd erg sloom

Geplaatst:

De kleuren van de render en de achtergrond lijken best veel op elkaar maar de render springt er toch uit zonder in de achtergrond te verdwijnen, het is misschien wel mooier als je de render inblend zodat het contrast tussen render en achtergrond iets kleiner word. De wittachtige gloed rond de render, ik zie de bedoeling en die is goed maar het is iets te wit geworden. Qua brushes is het vrij mooi, misschien iets meer afwisseling maar het is een mooie compositie geworden. En dan de tekst, het is een goed font maar, en dit doen heel veel beginners, de tekst is nogal groot en beslaat in zn eentje de helft van de sig. Meestal is de tekst een deeltje van de sig, het hoeft niet onduidelijk of klein maar niet zo pats boem de helft van een sig met een tekst die alleen zwart is en verder zonder effecten. Misschien had de tekst dus iets kleiner en meer in een hoek gekund. In acht genomen dat je nog een beginner bent, en je hebt in een korte tijd best veel geleerd en niet opgegeven, geef ik je 69% voor de sig. Ga vooral door en experimenteer met verschillende brushes en renders ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...