Doomsdayer Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik zat zomaar te denken: stel dat je bij Gta IV té hard rijdt. Dan komt er bijvoorbeeld een burgerauto die voor je gaat rijden... En dan komt er te staan: Stop your Car Police! Dat zou ik wel lollig vinden. Ik zou graag willen weten hoe jullie daar over denken. Doomsdayer Reageren
js007 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik zat zomaar te denken: stel dat je bij Gta IV té hard rijdt.Dan komt er bijvoorbeeld een burgerauto die voor je gaat rijden... En dan komt er te staan: Stop your Car Police! Dat zou ik wel lollig vinden. Ik zou graag willen weten hoe jullie daar over denken. Doomsdayer zo tof ( ik zou niet stoppen ) Reageren
Kanarie Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Daar heb ik inderdaad ook eens over zitten denken, joh. Het lijkt me wel tof, alleen kan het wel irritant worden op den duur. Maar als de kans net zo groot zou zijn als in "het echte leven", dan zou ik het wel een leuk detail vinden. ;3 Reageren
Dastard Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik zou dat saai vinden.... Past niet echt bij GTA ;0 Reageren
AXIO Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik zou dat saai vinden....Past niet echt bij GTA ;0 Hoezo saai? anders zit je juist de hele tijd over de weg te scheuren en nu word je eens aan de kant gehouden, geweldig idee is dit Reageren
Gta-killer Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Het komt er 100% zeker weten niet in het spel komt. In gta moet je altijd te snel rijden anders kom je niet op tijd en anders is het niet leuk. Zo zou je dus bijna iedere keer worden aangehouden als je te snel langs een politie auto rijd. Zou echt dom zijn, kan je niet eens meer fasoenlijk rijden of je krijgt al 2 sterren (of een rondje om je heen). Bewerkt: 27 januari 2008 door Gta-killer Reageren
Biocount Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 een leuk idee maar niet voor gta4 vind ik persoonlijk want dan zou je ook moeten stoppen bij rood licht enz enz.. en als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het stop lichten in spellen (hoop trouwens als je wel wacht bij rood licht.. dat ze dan niet beginnen tetoeteren achter je) Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Haha daar heb je een punt bij gta SA was dat behoorlijk irri ja Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Ik stopte nooit hoor bij GTA SA Reageren
Miek Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 In driver moest je opletten.als je daar te rap reed geraakte je de poli nooit meer kwijt Reageren
MarXmaN Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Als dat in gta iv zit, dan moet je gaan stoppen en wanneer ze uitstappen gewoon plankgas ervandoor, dan staat die agent ook met een bek vol digitale tanden xD Reageren
Gijsso Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Zelfs bij de taxi missies moet je veelste hard rijden. Waarom zouden politiegastjes nu wel opletten. Ik zou het wel geinig vinden als er flitspalen staat en dat je een boete van $100 krijgt maar daar moet het ook echt mee blijven en niet meer. Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Daar heb je een punt Reageren
js007 Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Zelfs bij de taxi missies moet je veelste hard rijden. Waarom zouden politiegastjes nu wel opletten. Ik zou het wel geinig vinden als er flitspalen staat en dat je een boete van $100 krijgt maar daar moet het ook echt mee blijven en niet meer. en de politie missies niet te vergeten Reageren
Romal Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Lijkt me wel lachen voor een paar keer maar daarna wordt het echt irritant. Maar als jij nou zo een auto had en dat je de rest kon aanhouden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.