Jump to content

Gezwets van een Top1Toys verkoopster.


Kanarie

Recommended Posts

Ik was laatst bij de Top1Toys om GTA IV te preorderen (voor de zekerheid, en om te kijken wat hij daar zou gaan kosten). Toen ik de blonde verkoopster vroeg hoeveel GTA IV voor de PS3 zou gaan kosten, zij ze me dat op dit moment het totale spel €700,- zou kosten. Omdat je binnen GTA upgrades vrij zou kunnen spelen, die je normaal voor niks kreeg, maar nu zou moeten kopen van Rockstar. Je zou dan op die 700 euro uitkomen, als je al die upgrades zou kopen.

Lijkt me een erg sterk verhaal, aangezien ik nooit van "ugrades" binnen GTA gehoord heb, maar ik vraag me toch af of er misschien ergens iets van waar is. Aangezien ze dat niet staat te verzinnen, lijkt me. (Kan natuurlijk ook verwarring zijn met een ander spel)

Wat weten jullie hiervan? Kunnen jullie het misschien helder maken?

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

700€ :? Dat is te veel.

Uhu, het originele spel zou €70,- kosten, en dan zou je de upgrades los bij kunnen kopen (en als je alle upgrades zou kopen, zou je op die €700,- uitkomen)

Hoeveel gaat een upgrade dan wel niet kosten :S

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zou ik het zeker niet daar doen, hier heb ik gepreordered, en hij koste maar 50 euro en een gratis verzending :tu:

Maar de meeste verkopers in speelgoedwinkels weten over zulk soort dingen helemaal niks, vind ik alleen raar dat ze zon verhaal gaat bedenken :?

hier heb je trouwens ook nog een verhaal van een intertoys verkoper die beweerd dat het spel 120 euro gaat kosten, gewoon niet geloven die verkopers.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Dan zou ik het zeker niet daar doen, hier heb ik gepreordered, en hij koste maar 50 euro en een gratis verzending :tu:

Maar de meeste verkopers in speelgoedwinkels weten over zulk soort dingen helemaal niks, vind ik alleen raar dat ze zon verhaal gaat bedenken :?

hier heb je trouwens ook nog een verhaal van een intertoys verkoper die beweerd dat het spel 120 euro gaat kosten, gewoon niet geloven die verkopers.

Dat verhaal komt van mij, speelgoed winkels denken ook dat ze er alles van weten. xD

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...