Woetsha Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Weet er iemand hoe je Safe_MOD uitschakelt ? Ik moet denk ik iets doen met php.ini, maar waar vind ik dat bestand ? Het zit namelijk zo, ik wil een script installeren, maar ik krijg steeds de melding dat Safe_MOD aanstaat. Het moet uit staan om je script te installeren. Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Misschien handig om te vertellen waarbij je "Safe_MOD" wilt uitschakelen? Wat voor soort script wil je installeren op welk systeem? Dat maakt het een stuk handiger voor ons. Reageren
Woetsha Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Platform: Linux 2.6, Apache 2.2, MySQL 5.0, PHP 5.2 (PHP 4 mogelijk), Perl 5.8. Het gaat om het systeem Eye OS. Als ik het wil installeren dan krijg ik de volgende fout melding: Sorry, but eyeOS needs SAFE_MODE to be set to OFF, and this system has SAFE_MODE activated. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet uitschakelen . Reageren
Argon Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Je zoekt de map waar je PHP is geïnstalleerd. Ik weet niet waar je moet zoeken dus je gaat zelf even moeten zoeken maar dan in de map van PHP staat een bestand php.ini daar zoek je de volgende regel in: safe_mode = En dat verander je in "Off" of "On". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.