Jump to content

PSP Windows Media Player

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik had een vraagje; Zou het mogelijk zijn op een of andere manier Windows Media Player op mijn PSP te krijgen? Je hebt namelijk voor veel dingen een plugin als Windows Media Player nodig, maar die kan ik niet simpelweg installeren omdat het installeerbestand een .exe is, wat de PSP niet kan afspelen. Dus zou een van de volgende dingen kunnen:

-Windows Media Player toch installeren door middel van een speciale versie voor de PSP/ een converter om het .exe bestand om te zetten naar .pbp ed.

-Een alternatief programma dat Windows Media Player kan vervangen, zodat ik toch internet radios en tv's kan bekijken die een dergelijke plugin nodig hebben.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

Ok, ik had toevallig al Windows Vista op mijn PSP staan (nou ja Vista, het blijft allemaal nep). Ik bekeek dat filmpje over WMP, maar hij legde niet uit hoe je het er nou op zet. En vologens mij was dat programma zoiezo nep. Weet jij het misschien?

Geplaatst:
Ok, ik had toevallig al Windows Vista op mijn PSP staan (nou ja Vista, het blijft allemaal nep). Ik bekeek dat filmpje over WMP, maar hij legde niet uit hoe je het er nou op zet. En vologens mij was dat programma zoiezo nep. Weet jij het misschien?

Ik denk niet dat hret nep is anders hoe zou je het tonen? :D

Maar ik heb nog iets voor je opgezocht:

http://nl.youtube.com/watch?v=S-vX70q5-mU

nogvragen?

laat ze maar komen!

Geplaatst:

Ehm... Dat is dus die Vista die ik al heb op mijn PSP. Ik weet dus ook hoe je hem erop moet zetten. Maar dat geldt niet voor windows Media Player! (Voor de duidelijkheid, die zit dus NIET bij dat Windows Vista gevalletje)

Geplaatst:

maar die zitn toch bij die windows?

ps:kan je me eens gedetailleerd uitleggen,ik snap er de ballen van hoe je

hem installeerd

Geplaatst: (bewerkt)

Ok kijk. Die Windows die we hebben, is simpelweg nep. Je kunt geen echte Windows installeren op je PSP, daar is hij ten eerste veel te langzaam voor een ten tweede is er geen installer voor. Wat wij hebben, is simpelweg iets dat erop lijkt. Waarom denk je dat je eerst web browser moet openen? Als je op het internet surft zijn bijna alle pagina's die je aantreft in .html formaat (plus ander formaten, maar html is de basis). Wat je dus doet is je bekijkt eigenlijk gewoon webpagina's die op Windows lijken. Aangezien je ze opslaat op de PSP, kun je ze offline bekijken (je slaat zeg maar de site op). In deze bestanden zitten allemaal html's en flash bestanden die zo'n lay-out hebben, dat ze lijken op Windows Vista. Maar het is eigenlijk gewoon nep. Windows Media Player zit er dus ook niet bij.

Hoe je het moet installeren:

-Download het.

-Maak een map direct op je memory stick aan die 'vistaonpsp' heet (dus NIET in de map PSP).

-Stop daar alle bestanden in die je gedownload hebt.

-Ga naar je webbrowser en type in: 'File:/vistaonpsp/index.htm'. Dit zoekt in je bestanden en opent dat.

-Nu zal 'Vista' opstarten, en bekijk je dus eigenlijk een webpagina, maar dan offline.

Hopelijk lukt het :)

Maar kan iemand me uitleggen hoe je nou WEL Windows Media Player op je PSP krijgt?

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:
Ok kijk. Die Windows die we hebben, is simpelweg nep. Je kunt geen echte Windows installeren op je PSP, daar is hij ten eerste veel te langzaam voor een ten tweede is er geen installer voor. Wat wij hebben, is simpelweg iets dat erop lijkt. Waarom denk je dat je eerst web browser moet openen? Als je op het internet surft zijn bijna alle pagina's die je aantreft in .html formaat (plus ander formaten, maar html is de basis). Wat je dus doet is je bekijkt eigenlijk gewoon webpagina's die op Windows lijken. Aangezien je ze opslaat op de PSP, kun je ze offline bekijken (je slaat zeg maar de site op). In deze bestanden zitten allemaal html's en flash bestanden die zo'n lay-out hebben, dat ze lijken op Windows Vista. Maar het is eigenlijk gewoon nep. Windows Media Player zit er dus ook niet bij.

Hoe je het moet installeren:

-Download het.

-Maak een map direct op je memory stick aan die 'vistaonpsp' heet (dus NIET in de map PSP).

-Stop daar alle bestanden in die je gedownload hebt.

-Ga naar je webbrowser en type in: 'File:/vistaonpsp/system/desktop.htm'. Dit zoekt in je bestanden en opent dat.

-Nu zal 'Vista' opstarten, en bekijk je dus eigenlijk een webpagina, maar dan offline.

Hopelijk lukt het :)

Maar kan iemand me uitleggen hoe je nou WEL Windows Media Player op je PSP krijgt?

kun je me een link geven?

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, die zit er al automatisch bij. Volgens mij vind je hem dan onder 'Applications' (start menu)

Zeg, denk je dat je die Xandu Player kunt gebruiken als alternatieve WMP? Als plugin dus?

Het werkt zoiezo niet... ik zie het bestand uiteindelijk wel op mijn PSP maar hij geeft een fout bij het openen. Dit programma kunnen we afstrepen.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:
Nee, die zit er al automatisch bij. Volgens mij vind je hem dan onder 'Applications' (start menu)

Zeg, denk je dat je die Xandu Player kunt gebruiken als alternatieve WMP? Als plugin dus?

Het werkt zoiezo niet... ik zie het bestand uiteindelijk wel op mijn PSP maar hij geeft een fout bij het openen. Dit programma kunnen we afstrepen.

ok ik doe mn best hoor

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...