Sonny-The-Pilot Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Heey ik vroeg me af waarom er in de politie garage van Liberty City een Hydra stond en een paar normale auto's en zo'n vrouw die onderschot stond door 2agenten ik kan geen screenshot ofzo maken wantr ik heb het voor de PS2 oja ff nog een vraagje want weet iemand waar die Berkley's RC Van dinges rond rijd? ik kan dat ding namelijk niet vinden Bewerkt: 27 januari 2008 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
Donwell Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Die voertuigen onderin de parkeergarage van LSPD (Los Santos Police Department) zijn de ingenomen voertuigen. Als jij als laatst in een hydra hebt gevlogen en die is bijvoorbeeld neergestort, staat die daar in de garage. Waarom ze die vrouw daar slaan, weet ik niet precies. De Berkley RC Van is inderdaad lastig te vinden, en ik weet ook niet precies waar die rondrijdt. Ik weet ook niet helemaal zeker of die wagen überhaupt rondrijdt in San Andreas. Volgens mij is deze wagen wél te spawnen met een Carspawner. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Die voertuigen onderin de parkeergarage van LSPD (Los Santos Police Department) zijn de ingenomen voertuigen. Als jij als laatst in een hydra hebt gevlogen en die is bijvoorbeeld neergestort, staat die daar in de garage. Waarom ze die vrouw daar slaan, weet ik niet precies.De Berkley RC Van is inderdaad lastig te vinden, en ik weet ook niet precies waar die rondrijdt. Ik weet ook niet helemaal zeker of die wagen überhaupt rondrijdt in San Andreas. Volgens mij is deze wagen wél te spawnen met een Carspawner. Okeey thanks Reageren
Jopper47 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Wat Donwell zei is allemaal waar, maar ze slaan die vrouw of ze houden haar onderschot omdat ze, denk ik een, crimineel is. Van Johannes47 Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 oja ff nog een vraagje want weet iemand waar die Berkley's RC Van dinges rond rijd? ik kan dat ding namelijk niet vinden Die rijdt niet rond. Ze zijn alleen te zien in de missie Supply Lines van Zero Reageren
Jay; Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Wat Donwell zei is allemaal waar, maar ze slaan die vrouw of ze houden haar onderschot omdat ze, denk ik een, crimineel is.Van Johannes47 Ach, een crimineel Als je heel zachtjes, perongeluk tegen een politiewagen aanrijd ben je ook een crimineel.. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 oja ff nog een vraagje want weet iemand waar die Berkley's RC Van dinges rond rijd? ik kan dat ding namelijk niet vinden Die rijdt niet rond. Ze zijn alleen te zien in de missie Supply Lines van Zero Nou ik zag twee keer Berkley's RC Van rijden. Een keer in de Desert en een keer bij het bouwterein in Las Venturas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.