Amfetamientje Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 heb ps weer ff opgepakt...tijd gelede dat ik hier was denk ik show nog ff iets plaatje zelf ge-renderd : Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 nouw dat was ook de moeite niet waard Reageren
AwiVC Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Nou dan zal ik deze sig maar eens oppakken Ten eerste moet ik zeggen dat je hem vrij goed hebt gerenderd, niet choppy, goed gedaan. Dit brengt me wel tot het eerste puntje van kritiek, de rare driehoek die uit je renders achterhoofd steekt. Ik weet niet of dit een kraag of iets moet voorstellen maar het ziet er niet heel mooi uit. De render staat wel mooi in je sig, ik erger me alleen aan het pattern van witte vierkantjes door de hele sig. Het geeft het geheel een beetje een rommelig uiterlijk, terwijl de soldaat juist strak staat van spanning. Ook vervaagt het de, juist vrij mooie, achtergrond. En dan het laatste puntje van kritiek, de tekst. Ik zou een iets dynamischer font kiezen, niet een rommelig, pixelig font. De plek van de tekst is wel goed gekozen, ander fontje en misschien iets hogere opacity en het zou er wat flitsender uitzien . Ik geef de sig een 7.5/10 Reageren
WALLAH Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Ik vind hem heel mooi die render past egt compleet bij die effecten (waar heb je die lettertype trouwens vandaan?) ik vind em dat ook mooi maar tog vind ik de letters aan ietsiepietsie kleine kant maarja, Ik geef je een 8.0 goed gedaan Grtz , Wallah Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 yay een paar rates, tnx =) ow en die gekke driehoek was een m4 of zijn rug , ik heb altijd al kritiek gehad op mijn texten maar daar blijf ik lekker eigenwijs in en die font heb ik gevonden dmv uren google op van alles Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.