Jopper47 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Hallo allemaal, Ik was bij de gangs van GTA III aan het kijken en ik zag dat bij de gangs: Red Jacks en Nines geen beschrijving staat. Er staat alleen maar wat voor wapens, kleur, stad enz. Zou er misschien wat meer informatie bijgezet kunnen worden? Van Johannes47 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Een site als WikiGTA is altijd in opbouw, waardoor er bepaalde pagina's af zijn en bepaalde pagina's niet. Al (bijna) 2,5 jaar zijn mensen bezig met het aanvullen van WikiGTA, maar er zullen dus ook nog wel dingen ontbreken, zoals in dit geval de gangs. Wees gerust, ooit zal die worden aangevuld, en het wordt zeker ook niet vergeten, maar andere dingen hebben (waarschijnlijk) prioriteit. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Zoals Dutchy3010 al zei is dat wikigta al lang bestaat en steeds meer pagina's komen maar het word zo snel mogelijk verandert (denk ik) veel suc6 verder!!!!!!!!!!! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 (bewerkt) Heej, Dat komt eigenlijk niet volgens mij door de 2 beweringen hierboven. De 2 gangs die je noemt vormen samen de South Side Hoods. Er is eigenlijk geen verschil tussen de 2. Alleen dat de purple nines paarse kleren aanhebben en de Red Jacks in het rood gekleed zijn. @hieronder: Mooi gedaan Svenie, je hebt inderdaad gelijk. Mvg, GTA-fan2 Bewerkt: 13 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Svenie Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik was bij de gangs van GTA III aan het kijken en ik zag dat bij de gangs: Red Jacks en Nines geen beschrijving staat. Er staat alleen maar wat voor wapens, kleur, stad enz. Zou er misschien wat meer informatie bijgezet kunnen worden? Van Johannes47 U vraagt, en wij draaien: Red Jacks Purple Nines GTA-fan2 ==> Als je nu de desbetreffende pagina's van de twee groepen leest, zal ik je inderdaad gelijk geven dat ze beide tot de South Side Hoods behoren, maar dat ze in GTA III elk een belangrijke rol spelen. D-Ice, de leider van de Red Jacks vindt dat de Purple Nines met zijn gang de spot drijven en dus wil hij dat je ze uitschakeld. Verder doen ze ook nog aan activiteiten waar de Red Jacks niet van moeten weten, ik denk hierbij aan het dealen van SPANK en het handelen in wapens. Voor meer info moet je de pagina's maar een bezoekje brengen. Bewerkt: 13 februari 2008 door Svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.