Jump to content

Wat te kunnen kopen in gta iv

Recommended Posts

Geplaatst:

Kleding zelf kopen zat er dacht ik neit in.

Maar ik denk dat je gewoon wapens, autos, bodyguards (mannetjes inguren) en natuurlijk hoeren :D

Geplaatst:

Wapens, auto's, savehouses, auto tunen, hoeren en ik denk dat je ook een connectie moet kopen (zodat je missies van die connectie kunt krijgen).

Geplaatst:

Lijkt me wel gaaf,

Auto's kopen op beurs etc.

Wat ik vooral hoop is dat je ook een drugs winkeltje hebt :puh:

Hoe echter 't spel hoe mooier ;)

Verder hoop ik nog dat er mooie kleding is.

Dat je eigen bedrijfje kan kopen xD:P

En allemaal nog meer mooie dingen :D

Swiggers :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Sluit me aan bij wat hier allemaal boven staat.

En ik wou dit er aan toevoegen: Hotdogs..

Aangezien we al meerdere keren die hotdog kraam hebben gezien! :dans:

Bewerkt: door Biocount
Geplaatst:

Maar ik denk dat je gewoon wapens, autos, bodyguards (mannetjes inguren) en natuurlijk hoeren :D

Kleren kopen zit er degelijk wel in. Sterker nog, deze keer zal je de kledingstukken zelf uit de rekken moeten uitzoeken.

Geplaatst:

Kleren kopen zit er degelijk wel in. Sterker nog, deze keer zal je de kledingstukken zelf uit de rekken moeten uitzoeken.

haha
Geplaatst:

haha
Geplaatst:

Kleren niet/amper. Auto's betwijfel ik eerlijk gezegd ook, aangezien er gezegd is dat je nooit zoveel geld zult hebben als in vorige delen. Dat die arme sloeber een heel carpark vol heeft met sportwagens lijkt me dus niet uiterst waarschijnlijk. Het zou best kunnen dat er gewoon een standaard autootje voor/onder z'n huis spawnt, zoals de auto waarin je Roman en Niko ziet rijden in trailer #3.

Ik denk dat je je geld vooral gebruikt voor wapens en om je contacten te onderhouden, bijvoorbeeld door je maat op een biertje te trakteren tijdens het bowlen.

Kleren niet/amper. Auto's betwijfel ik eerlijk gezegd ook, aangezien er gezegd is dat je nooit zoveel geld zult hebben als in vorige delen. Dat die arme sloeber een heel carpark vol heeft met sportwagens lijkt me dus niet uiterst waarschijnlijk. Het zou best kunnen dat er gewoon een standaard autootje voor/onder z'n huis spawnt, zoals de auto waarin je Roman en Niko ziet rijden in trailer #3.

Ik denk dat je je geld vooral gebruikt voor wapens en om je contacten te onderhouden, bijvoorbeeld door je maat op een biertje te trakteren tijdens het bowlen.

Waarschijnlijk zal je wel een auto kunnen kopen en zoniet kun je ze nog altijd stelen he :puh:

Bewerkt: door nationalist
Geplaatst:

Waarschijnlijk zal je wel een auto kunnen kopen en zoniet kun je ze nog altijd stelen he :puh:

dat is dom dat jatten, als er toevallig een agent in de buurt is ben je eerst een tijdje bezig om weg te komen van hem en ondertussen allemaal deuken in de auto

dat is dom dat jatten, als er toevallig een agent in de buurt is ben je eerst een tijdje bezig om weg te komen van hem en ondertussen allemaal deuken in de auto

Dan moet je heel voorzichtig rijdezn e

Bewerkt: door michaelfivez

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...