michaelfivez Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Coca Cola http://nl.youtube.com/watch?v=TecLbWk8A3w zot he dat filmpje stond er al maanden op google video en het is nu nog maar op tv gekomen het is al heel lang geleden in amerika geaird Reageren
murderboy Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Sluit me aan bij wat hier allemaal boven staat.En ik wou dit er aan toevoegen: Hotdogs.. Aangezien we al meerdere keren die hotdog kraam hebben gezien! hotdogs kon wel in sa gekocht worden, dus als ze er zijn vast wel, en ik hoop ook dat je dat zelf kunt runnen, dus zelf effe 1 stelen, dan ergens neerzetten mannetje inhuren en zo je eigen zaak in hotdogs runnen Reageren
Biocount Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Sluit me aan bij wat hier allemaal boven staat.En ik wou dit er aan toevoegen: Hotdogs.. Aangezien we al meerdere keren die hotdog kraam hebben gezien! hotdogs kon wel in sa gekocht worden, dus als ze er zijn vast wel, en ik hoop ook dat je dat zelf kunt runnen, dus zelf effe 1 stelen, dan ergens neerzetten mannetje inhuren en zo je eigen zaak in hotdogs runnen zou inderdaad een 'eerlijke' leuke manier zijn om een beetje geld teverdiennen alleen enigste wat er niet goed aan is is dat je zn hotdog kraam moet stelen of dat je hem om moet leggen haha maar als het kan dan zullen er wel oneindig veel hotdogs inzitten :D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.