Sonny-The-Pilot Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Weet iemand waar die Berley's RC Van dingen vbeel rond rijden kan er geen 1 vinden Bewerkt: 27 januari 2008 door GTAinfo Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Klik. Zoals je ziet is er geen vindplaats. Wel kan je hem spawnen met een trainer. Volgens mij kan je er ook niet in. (Kan iemand dit bevestigen?) De RC Van bestaat niet. De RC Cam wel. Meer info van voertuigen? Klikje Bewerkt: 27 januari 2008 door visser23 Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 De RC vans bestaan wel. Je komt ze soms tegen in SF. Ze hebben geen speciale naam. Het enigste speciale is de opdruk aan de zijkant. Het is volgens mij alleen maar een Pony met een opdruk. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 k heb er wel eens eentje gezienj en dan bedoel ik niet bij een van de Zero missies Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Klik.Zoals je ziet is er geen vindplaats. Wel kan je hem spawnen met een trainer. Volgens mij kan je er ook niet in. (Kan iemand dit bevestigen?) De RC Van bestaat niet. De RC Cam wel. Meer info van voertuigen? Klikje Ik weet niet of dit normaal is maar op wikigta staat bij de RC Cam een plaatje van iets dat veel wegheeft van een bloempot. Ben ik blind of ziet de RC Cam er zo vaag uit? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Je bent echt niet blind, de RC Cam ziet er echt zo uit. Het is sowieso een leip voertuig omdat het door andere voertuigen en peds heen kan. Je kan zowel Berkley's RC Van als de RC Cam kun je spawnen met deze trainer. Je hoeft geen ID's te weten ofzo, dus die flauwekul is ook voorbij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.