koppieforum Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik heb versie 2.0 en die wil ik houden en ik wil ook de driver mod dus als iemand weet waar je de driver mod voor versie 2.0 kunt krijgen zeg het dan ff Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik heb versie 2.0 en die wil ik houden en ik wil ook de driver mod dus als iemand weet waar je de driver mod voor versie 2.0 kunt krijgen zeg het dan ff Het is niet mogelijk om deze in V2.0 aan te brengen, je MOET een gedowngrade 2.0 of normale v1.0 of v1.1 hebben Greetz Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) ik heb versie 2.0 en die wil ik houden en ik wil ook de driver mod dus als iemand weet waar je de driver mod voor versie 2.0 kunt krijgen zeg het dan ff v2.0 voor san andreas is niet te modden. je moet eerst downgraden naar een vroegere versie dat kun je met deze patch: http://files.filefront.com/GTA+SA+Downgrad...;/fileinfo.html Bewerkt: 27 januari 2008 door Gangsta-CJ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.