simon8400 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Beste, aangezien de 100% savegames niet bij mij werkte, ben ik zelf begonnen. Nu wil ik basketballen bij Sweet's house. Alles gaat goed tot ik de bal smijt, vanaf dan crasht de game. Ik heb nooit bij Madd Dogg enz gebasketbald. Hoe komt dit en wat is een mogelijke oplossing? Mvg, Simon Reageren
Donwell Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Misschien dat je een mod hebt geïnstalleerd, die juist bij het basketballen een error geeft, zoals jij dus hebt. Mocht je mods hebben die iets aanpassen bij het basketbal of de main.scm en script.img, verwijder die mods dan en zet de originele bestanden weer neer. Mocht geen enkele oplossing baten, dan moet je het spel eventjes opnieuw installeren. Overigens gaat het basketballen niet mee met de 100%, het is gewoon een kleine bezigheid die je onder het spelen kunt doen. Reageren
simon8400 Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Bedankt. Mods had ik al allemaal uninstalled en wou wat wachten met een reïnstall Zou je me aub ook nog eens kunnen helpen bij een save file zonder main.scm? http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=872923 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.