san andreas piloot Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) hallo ik heb nu mijn laptop maar runescape world map werkt niet erop en op mijn andere pc wel en die pc is van in 2000 en ik speelde op www.spele.nl een spelletje dat op die andere pc werk maar daar kwam een rood kruisje te staan in de linkerbovenhoek is dit meschien dat ik activeX nodig heb ik weet niet of ik dat heb of welke versie(als ik het al heb) weten julie wat het probleem is en als ik iets ervoor moet downloaden geef dan aub een link Bewerkt: 27 januari 2008 door san andreas piloot Reageren
SummerBase Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Als je browser aan geeft dat je ActiveX nodig hebt dan is het aan te raden om ActiveX te downloaden. Je kan dan in internet explorer gewoon op die balk drukken (meestal een rode of een gele balk). Mocht het onduidelijk zijn, dan heeft het een reden, want ik snap niet precies wat je bedoelt. Misschien kan je een screen toevoegen, want dat is wel zo handig. Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 maar daar komt geen venster om activeX te downloaden maar op mijn oudere pc werte dat wel en op mijn nieuwe laptop niet dus het zal toch aan software liggen denk ik Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ok laat maar ik had bij java control panel geklikt op update en nu heeft die iets geinstaleerd en werkt rrunescape worldmap en dat online spelletje weer zet er nu maar een op Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) edit:oeps had 2 keer op toevoegen geklikt is mijn bericht 02 keer geplaatst Bewerkt: 27 januari 2008 door san andreas piloot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.