GTA Haas Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Welke programma gebruik je? maar het is vet! goed gedaan Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Welke programma gebruik je? maar het is vet! goed gedaan Hier kun je ook PhotoShop voor gebruiken Sommige mensen gebruiken ook wel paint. Volgens mij gebruikte de meerderheid paint. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Heb je allemaal zelf gemaakt? Dat is mooi. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Welke programma gebruik je? maar het is vet! goed gedaan Hier kun je ook PhotoShop voor gebruiken Sommige mensen gebruiken ook wel paint. Volgens mij gebruikte de meerderheid paint. Maar welke Photoshop ik heb Photoshop CS8 kan ik dat daar ook mee? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Welke programma gebruik je? maar het is vet! goed gedaan Hier kun je ook PhotoShop voor gebruiken Sommige mensen gebruiken ook wel paint. Volgens mij gebruikte de meerderheid paint. Maar welke Photoshop ik heb Photoshop CS8 kan ik dat daar ook mee? Ja, zal vast wel lukken. Je kan op google naar 'pixeltuning tutorials' zoeken. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Welke programma gebruik je? maar het is vet! goed gedaan Hier kun je ook PhotoShop voor gebruiken Sommige mensen gebruiken ook wel paint. Volgens mij gebruikte de meerderheid paint. Maar welke Photoshop ik heb Photoshop CS8 kan ik dat daar ook mee? Ja, zal vast wel lukken. Je kan op google naar 'pixeltuning tutorials' zoeken. Oke ik zal het wel doen maar nog even een vraagje kan ik met Photoshop CS8 Signature's Maken? Reageren
Hackman Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Dat kan met elke versie van photoshop Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Dat kan met elke versie van photoshop En weet jij een Tut die ik kan volgen voor Photoshop CS8 Voor signature's want ik snap er geen zak van Reageren
Hackman Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Zeker, hier is een lijst met heel veel tuts... Hier en hier zijn tuts over een signature maken. Veel plezier ermee en bij de lijst zijn nog meer tuts dus zoek maar een paar leuken uit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.