Jump to content

Waarom nog 3 maanden wachten?


Gijsso

Recommended Posts

Waarom moeten we nog 3 maanden wachten op GTA: IV. Ik heb verschillende sites gezien waar staat dat IV nu 100% klaar is en dat er nog een paar kleine foutjes verholpen moeten worden. Dat duurt toch geen 3 maanden?!? Ik snap dat dus echt niet :? . Kan iemand zeggen waarom een paar foutjes eruit halen 3 maanden duurt??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta-killer

    2

  • M.Goodkat

    2

  • Romal

    2

  • Gijsso

    2

misschien moet de game nog op duizenden cd's geplaatst worden :duh:

wat dacht je van miljoenen!! :D

maar daar doen ze ook geen 3maanden over.....ik denk dat GTA IV nog helemaal niet 100% klaar is....

mischien is ie wel 100% speelbaar maar dat ze nog allemaal dingen aan het verbeteren zijn

en ik denk dat ze gewoon het maximale aan verkoopcijfers uit de game willen halen...iedereen is nu al aan het preordere duzz dat komt wel goed

ik vind het ook jammer dat het nog zo lang duurd :N

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij graag een spel met bugs ofzo ?? :ch:

ze kunnen ook later updates plaatsen die de bugs weg werken

Dus wil jij een spel spelen waar je door de grond valt op een bepaalde plaats?

Rockstar moet ook nog cheats maken, easter eggs (:puh:) en dan ook nog de muziek en de nummerplaten in het spel stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij graag een spel met bugs ofzo ?? :ch:

ze kunnen ook later updates plaatsen die de bugs weg werken

Ik heb geen zin om 3 maanden met een spel te zitten waar nog allemaal bugs in zitten en dat daar pas later updates voor komen. Nee ik wil wel een goed spel zonder bugs, want anders gaat het speelplezier eraf.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV moet de game van het jaar 2008 worden en heeft daardoor buitengewone hoge verwachtingen. Rockstargames heeft tijd nodig om van deze game een topper te maken. Persoonlijk denk ik dat Rocstar Games GTA IV heeft uitgesteld om de game te "polijsten". Oftewel het volledig afwerken van de game zodat er zo min mogelijk bugs in zitten, graphics verbeteren en mischien verbeteren ze wel dingen in de gameplay of dergelijke.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Met dat het spel klaar is bedoelen ze dat de storyline, map en voertuigen etc klaar zijn.

Nu moeten ze nog allerlij bugs, glitches enz uit het spel halen.

Ook zullen ze nog zorgen dat het nog beter draait en dat framerate nog wat hoger is, oftewel de puntjes op de i zetten of hoe het ook heet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe langer er ze er mee werken, hoe mooier 't word

Ook al is het nu al 100% klaar, Rockstar is erg precies bezig met IV en ze kijken alles nog wel een keer of 2 na;)

Dat kan best lang duren. Dat is weer jammer voor ons, maar we moeten maar geduld hebben :puh:

Rockstar heeft een prachtig spel beloofd, en dat gaan ze waar maken ook ;)

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...