Jump to content

Waarom nog 3 maanden wachten?


Gijsso

Recommended Posts

Ik snap niet dat veel mensen teleurgesteld zijn.

Je heb nu eindelijk een releasedatum en dan ben je niet blij.

Ik ben juist hartstikke blij dat ik weet wanneer het spel komt en niet dat ik op iets zit te wachten en niet weet wanneer het komt.

En ik zou graag een spel willen zonder bugs en geen updates dan een afgeraffeld spel voor mensen die niet kunnen wachten.

Maar zoals hier boven geduld is een schone zaak :puh:

RoMaL

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta-killer

    2

  • M.Goodkat

    2

  • Romal

    2

  • Gijsso

    2

Ik snap niet dat veel mensen teleurgesteld zijn.

Je heb nu eindelijk een releasedatum en dan ben je niet blij.

Ik ben juist hartstikke blij dat ik weet wanneer het spel komt en niet dat ik op iets zit te wachten en niet weet wanneer het komt.

En ik zou graag een spel willen zonder bugs en geen updates dan een afgeraffeld spel voor mensen die niet kunnen wachten.

Maar zoals hier boven geduld is een schone zaak :puh:

RoMaL

_O_ Helemaal mee eens :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Met dat het spel klaar is bedoelen ze dat de storyline, map en voertuigen etc klaar zijn.

Nu moeten ze nog allerlij bugs, glitches enz uit het spel halen.

Ook zullen ze nog zorgen dat het nog beter draait en dat framerate nog wat hoger is, oftewel de puntjes op de i zetten of hoe het ook heet.

dit is wel waar, het komt zeker niet door al die cd's maken het komt doordat de ps3 versie de nodige tijd met zich meebrengt.

de xbox versie is geloof ik al klaar maar de ps3 versie moest nog aan gewerkt worden

gr, thagtaking

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat veel mensen teleurgesteld zijn.

Ik vind het wel een beetje balen dat ik niet in Nederland ben op 29 april. Ik ga 'm niet in Frankrijk kopen hoor. Dan krijg je een Franse handleiding en ik heb 'm gepreorderd dus het is een beetje dom 'm 2 keer te kopen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet veel langer wachten dan jullie( ik weet niet als jullie ps3 hebben, maar goed). ik hebt helemaal geen ps3( houdt in dat ik 10 X langer moet gaan wachten, dat is voor mij al 1 voordeel dat ik niet persee op de release date hoeven wachten! :D:Y^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ze kunnen ook later updates plaatsen die de bugs weg werken

en niet iedereen heeft internet verbinding (ps3 / xbox360 )

Oh ik dacht anders dat de gemiddelde nederlander die een console van 3 a 600 euro koopt ook wel een internetverbinding heeft.

Ik ben zeker niet teleurgesteld, het spel is klaar als het klaar is en ik heb veel liever een afgemaakt spel dat een half, snel afgemaakt spel.

Link to comment
Delen op andere websites

k hoop dat er iets minder bugs of glitches in komen als SA, alleen gta zal denk ik nooit zonder bugs kunnen:p k heb best veel lol gehad van de bugs en glitches (bleu heaven)

edit: trouwens, toen je je omkeerde in san andreas verdwenen er in eens auto's... r* heeft gezegd dat ze met de next-gen consoles dat kunnen verminderen alleen niet helemaal oplossen, k hoop dat ze hierbij goed gebruik maken van de ps3, want ik geloof erin dat bij de ps3 dit probleem veel beter opgelost kan worden als bij de xdoos dankzij de cell processor enz... maarja aankomende maand (februari) krijgen we de eerste ps3 beelden te zien, k ben erg benieuwd

Bewerkt: door mastala
Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij graag een spel met bugs ofzo ?? :ch:

ze kunnen ook later updates plaatsen die de bugs weg werken

Dus wil jij een spel spelen waar je door de grond valt op een bepaalde plaats?

Rockstar moet ook nog cheats maken, easter eggs (:puh:) en dan ook nog de muziek en de nummerplaten in het spel stoppen.

Over die cheats weet ik niet, zal best kunnen :puh: maar over die muziek klopt. Zelfs in de laatste demo (uit de laatste online previews) waren alle liedjes nog steeds placeholders. Dus ze moeten nog de soundtrack goed in elkaar zetten en de licenties krijgen. Ook was de framerate nog niet optimaal, wel veel beter en gewoon goed speelbaar, maar nog steeds framedrops. Het spel is dus nog gewoon niet 100 procent klaar en die 3 maanden kunnen ze nog goed gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

komaan zeg we hebben al maanden gewacht we gaan toch niet treuren voor die 3maandjes

en wat iedereen zegt al die bugs moeten weg.

ze bekijken previews wat ze goed vinden en wat er nog beter kan

dat gaan ze dat wat verbeteren al zo een zaken doen ze op dit moment.

er moet nog getest worden dat duurt dagen.

ze testen alles uit dat ze bevoorbeeld niet door de grond zakken met hun wagen,

de peds goed en realistis lopen niet door de muren lopen bv.

alles moet perfect zijn ze bekijken bijna elk stukje grond.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...