Jump to content

Waarom nog 3 maanden wachten?


Gijsso

Recommended Posts

Waar heb je dat vandaan dat de Xbox versie klaar is??

Volgens mij is dat toch echt niet zo ze moeten het volgens mij gewoon nog op beide consoles de puntjes op de i zetten :puh:

het stond pas op gamersnet.nl

en die mensen hebben altijd het laatste nieuws op alle platvormen.

die mensen zullen dat heus niet op die website zetten als dat niet waar was.

ik weet niet of de 360 versie al af was maar de release duurt zekerweten langer omdat r* wat langer doet over de ps3 versie.

gr. thagtaking :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta-killer

    2

  • M.Goodkat

    2

  • Romal

    2

  • Gijsso

    2

Waarom zou de ps3 versie langer duren als de 360 versie? De game is hoe dan ook het zelfde. Het is niet zo dat op de ps3 versie veel meer in zit of iets dergelijks. En jij wilt toch ook geen bugs? Of geen zijmissies? Al die kleine dingen, daarmee kunnen nu nog mee bezig zijn! Bovendien als ze het nu al laten uitkomen hebben ze bijna geen reclame gemaakt…

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou de ps3 versie langer duren als de 360 versie? De game is hoe dan ook het zelfde. Het is niet zo dat op de ps3 versie veel meer in zit of iets dergelijks. En jij wilt toch ook geen bugs? Of geen zijmissies? Al die kleine dingen, daarmee kunnen nu nog mee bezig zijn! Bovendien als ze het nu al laten uitkomen hebben ze bijna geen reclame gemaakt…

De playstation3 versie duurt langer omdat de playstation3 bekend staat vanwege het moeilijke ontwikkelen, maar als de playstation3 als lead platform gebruikt word zijn er geen problemen. Hopelijk heeft rockstar geleerd van hun fout, en word de volgende keer de playstation3 de lead platform, zodat beide versies tegelijk af zijn, dan is iedereen blij. :)

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb je dat vandaan dat de Xbox versie klaar is??

Volgens mij is dat toch echt niet zo ze moeten het volgens mij gewoon nog op beide consoles de puntjes op de i zetten :puh:

het stond pas op gamersnet.nl

en die mensen hebben altijd het laatste nieuws op alle platvormen.

die mensen zullen dat heus niet op die website zetten als dat niet waar was.

ik weet niet of de 360 versie al af was maar de release duurt zekerweten langer omdat r* wat langer doet over de ps3 versie.

gr. thagtaking :cya:

Bullshit, ze hadden problemen zowel met de 360 als de ps3.. Die zijn nu opgelost en ze zitten nu op één lijn, ze zijn beiden nog niet af. Dat de framerate nog niet optimaal was bij de laatste "previews" (=360 versie) zegt al genoeg, die 3 maanden kunnen ze goed gebruiken voor zowel de ps3 als 360 versie.

Link to comment
Delen op andere websites

De framerate zat wel goed hoor, alleen moesten ze nog de bugs wegwerken :)

De framerate zag er volgens veel sites beter uit als een paar maanden terug maar optimaal was het nog niets, er was nog steeds af en toe een flinke frame drop.

Link to comment
Delen op andere websites

De framerate zat wel goed hoor, alleen moesten ze nog de bugs wegwerken :)

De framerate zag er volgens veel sites beter uit als een paar maanden terug maar optimaal was het nog niets, er was nog steeds af en toe een flinke frame drop.

Ja sorry, ik had niet alles goed gelezen :)

Bedankt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...