papa_junss_ Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Hoe kan ik me auto op slot doen, zodat wnr ik ergens ga en terug kom dat het er nog staat..?? Alvast Bedanktt Bewerkt: 27 januari 2008 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
Donwell Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Helaas is dit niet mogelijk. In het spel zit geen functie gebouwd dat je een deur op slot kan doen, dit kan alleen met trainers. Wagens verdwijnen ook na een poosje een eindje te hebben gelopen, dan ben je net buiten een bepaalde zone en verdwijnen de wagens daar. Niets aan te doen, helaas. Reageren
papa_junss_ Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 hmmm is cool bedankt.. Reageren
Dastard Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Helaas is dit niet mogelijk. In het spel zit geen functie gebouwd dat je een deur op slot kan doen, dit kan alleen met trainers. Wagens verdwijnen ook na een poosje een eindje te hebben gelopen, dan ben je net buiten een bepaalde zone en verdwijnen de wagens daar. Niets aan te doen, helaas. Je kan wel de "N00bMode v2" downloaden, maar die maakt aleen je auto op slot.. Zoals Donwell al zei, je auto verdwijnt automatisch omdat dat daar de spawnplek niet is. Reageren
joppie Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Ook kun je de Crazytrainer 151 downlaoden dan kun je allerlei dingen aanvinken die je wilt gebruiken... Hiermee kun je wel een stukje bij je auto vandaan... Ik heb het een x gered om door de Old Venturas Strip heen te lopen en weer terug aan de buitenkant en toen stond me auto nog steeds waar ik hem had gezet... veel plezier ermee... Bewerkt: 27 januari 2008 door joppie Reageren
/Mark Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Kan niet, je kan je auto natuurlijk wel in een garage bij je safe house zetten. Als je dan je spel opslaat en naar je garage gaat, - Staat daar je auto nog - Is gerepareerd als die kapot was De groeten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.