ZeroFreeze Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Hoe maak ik spawn wapens in een amunition store. Heb al lang gezocht naar zoiets maar geen resultaten weet iemand mischien hoe ik dit kan scripten in mijn gamemode ?? Reageren
Sandra Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Hoe maak ik spawn wapens in een amunition store. Heb al lang gezocht naar zoiets maar geen resultaten weet iemand mischien hoe ik dit kan scripten in mijn gamemode ?? wapen-pickups bedoel je? AddStaticPickup(id, type, x, y, z); Reageren
ZeroFreeze Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Nee ik bedoel een soort rode checkpoint is dan in de ammuniton store en als je er staat dan krijg je een bericht zoals typ (/wepbuy wapennaam) zoiets en dan als je het koopt dan blijven ze je spawn wapens als je elke keer inlogt dan heb je spawn wapens zou graag willen weten hoe? Reageren
WackoX Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Dat wat jij zegt zit in een script met meer dan 20000 lines, en dat zit overal in verwerkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.