Deja^vu Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Zou je net als in de voorgaande GTA's een garage bij een savehouse kunnen vinden om hier je auto in achter te laten. En het is misschien wel realistischer als de auto dan niet weer zo als nieuw is, maar gewoon zoals je 'm hebt achtergelaten. Reageren
Dastard Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 IK denk van wel en ik zou ook graag hebben dat je je auto voor de deur kan zetten en sluiten Reageren
js007 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Zou je net als in de voorgaande GTA's een garage bij een savehouse kunnen vinden om hier je auto in achter te laten. En het is misschien wel realistischer als de auto dan niet weer zo als nieuw is, maar gewoon zoals je 'm hebt achtergelaten. dat je in je garage een deur hebt voor in je huis te gaan Reageren
js007 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Zou je net als in de voorgaande GTA's een garage bij een savehouse kunnen vinden om hier je auto in achter te laten. En het is misschien wel realistischer als de auto dan niet weer zo als nieuw is, maar gewoon zoals je 'm hebt achtergelaten. dat je in je garage een deur hebt voor in je huis te gaan Reageren
The Brasco Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Zou je net als in de voorgaande GTA's een garage bij een savehouse kunnen vinden om hier je auto in achter te laten. En het is misschien wel realistischer als de auto dan niet weer zo als nieuw is, maar gewoon zoals je 'm hebt achtergelaten. Ja dat zou wel veel leuker zijn idd. Dat je hem zelf naar een pay n spray of een andere garage moet brengen waar ze hem repareren. Misschien dat de wit/grijs/zwarte rook wel kan verdwijnen zodat hij niet snel zal ontploffen maar iig wel dat de deuken erin blijven. Reageren
Swiggers Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik denk dat je wel een garage bij je huis krijgt, Nu hoop ik ook dat het ruimer word want wat we nu kennen vind ik waardeloos. Swiggers Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik denk van wel. Sommige savehouses hebben een garage, sommige een oprit er sommige hebben een stoep waar je je auto kunt parkeren en afsluiten. Reageren
Deja^vu Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik denk van wel. Sommige savehouses hebben een garage, sommige een oprit er sommige hebben een stoep waar je je auto kunt parkeren en afsluiten. ja opritten, carports, etc. zou ook leuk zijn. ik hoop in ieder geval dat een garage niet de enige optie is om een bepaalde auto in het spel te laten. bijvoorbeeld, als je je auto op een parkeerplaats zet, dat hij er dan later ook nog staat, en niet verdwijnt zoals in voorgaande GTA's. Reageren
joor593 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik hoop dat je hem zoals al een paar hebben gezegt hem gewoon op slot kan doen en hij dan ook echt blijft staan want je kunt geloof ik ook je eigen auto kopen want je kunt ook naar een autodealer site gaan op de computer stond op het feiten topic en een garage zou kunnen maar dat hij dan weer gelijk word gemaakt zou soms handig zijn maar een beetje erg onrealistisch Reageren
Romal Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Er is toch een auto savefunctie op je telefoon of niet? Heb je dan ook nog savehouses? Bewerkt: 27 januari 2008 door Romal Reageren
philip14 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Er is toch een auto savefunctie op je telefoon of niet?Heb je dan ook nog savehouses? Reageren
tinyq Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 zou je hem miscchien ook zelf kunnen repareren dat zou wel geinig zijn Reageren
Biocount Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 zou je hem miscchien ook zelf kunnen repareren dat zou wel geinig zijn zat ik inderdaad ookal aan tedenken!. of dat je bijvoorbeeld per onderdeel betaald. stel je raam is kapot en je bumper hangt er half bij en er zit een deuk in je deur en je hebt niet genoeg geld of je wilt geld over houden dat je dan bijvoorbeeld alleen het raam laat maken Reageren
michaelfivez Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 zou je hem miscchien ook zelf kunnen repareren dat zou wel geinig zijn zat ik inderdaad ookal aan tedenken!. of dat je bijvoorbeeld per onderdeel betaald. stel je raam is kapot en je bumper hangt er half bij en er zit een deuk in je deur en je hebt niet genoeg geld of je wilt geld over houden dat je dan bijvoorbeeld alleen het raam laat maken of je steelt gewoon een nieuwe auto natuurlijk Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ik denk het ook want zo is GTA gewoon en ik hoop dat het ook wel echt GTA blijft. En een auto in een garage is altijd handig, dus let's hope Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.