The Hague Fan Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Hoi ik heb nu in sa alleen de helft vn los santos als teritorium. ik kan geen andere gebieden meer veroveren. kan ik heel sa veroveren zoja hoe?? Reageren
Tjerk Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Als het goed is kan je later in het spel alle gebieden veroveren Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Nee dat kan alleen in Los Santos, niet in San Fierro en ook niet in Las Venturas. Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Gebieden zijn er alleen in Los Santos, en je kunt ze ten alle tijde veroveren. Voorwaarde is wel dat je Doberman(Los Santos Missies) voltooid moet hebben. Of, nadat je The Green Sabre(Los Santos Missies) hebt gedaan en je niet meer territoria kunt veroveren, Home Coming(Return to Los Santos Missies) hebt gedaan. Als je in heel San Andreas gangterritoria wilt, moet je een bepaalde tijd(duurt niet even) in één richting blijven vliegen. Als het goed is verspreiden de territoria nu sowieso over San Fierro en Bayside. Ik meende dat ze nu ook in een gedeelte van de Desert, en misschien zelfs Las Venturas kwamen. Meer info hier op WikiGTA. Reageren
moechy Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Er is ook nog een territory bij de golden gate bridge dat is van de vagos. Waar de seasparrow staat en de boatschool is. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Er is ook nog een territory bij de golden gate bridge dat is van de vagos. Waar de seasparrow staat en de boatschool is. Dan heb je vast de PS2 versie? Want daar is dit een bug dat er een gebied mist in Los Santos en deze in Bayside ligt. De Xbox en PC gebruikers hebben dit niet, en kunnen daar alleen gebieden krijgen door de manier die VWO-er zei. Reageren
moechy Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ja heb de ps2 én pc versie en op de pc versie heb ik er nog niet op gelet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.