Jump to content

gangs

The Hague Fan

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi ik heb nu in sa alleen de helft vn los santos als teritorium.

ik kan geen andere gebieden meer veroveren.

kan ik heel sa veroveren zoja hoe??

Geplaatst:

Gebieden zijn er alleen in Los Santos, en je kunt ze ten alle tijde veroveren. Voorwaarde is wel dat je Doberman(Los Santos Missies) voltooid moet hebben. Of, nadat je The Green Sabre(Los Santos Missies) hebt gedaan en je niet meer territoria kunt veroveren, Home Coming(Return to Los Santos Missies) hebt gedaan.

Als je in heel San Andreas gangterritoria wilt, moet je een bepaalde tijd(duurt niet even) in één richting blijven vliegen. Als het goed is verspreiden de territoria nu sowieso over San Fierro en Bayside. Ik meende dat ze nu ook in een gedeelte van de Desert, en misschien zelfs Las Venturas kwamen. Meer info hier op WikiGTA.

Geplaatst:

Er is ook nog een territory bij de golden gate bridge dat is van de vagos. Waar de seasparrow staat en de boatschool is.

Geplaatst:
Er is ook nog een territory bij de golden gate bridge dat is van de vagos. Waar de seasparrow staat en de boatschool is.

Dan heb je vast de PS2 versie? :puh:

Want daar is dit een bug dat er een gebied mist in Los Santos en deze in Bayside ligt. De Xbox en PC gebruikers hebben dit niet, en kunnen daar alleen gebieden krijgen door de manier die VWO-er zei. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...