Scarface92 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Beste forum-leden! Zou er weer een stadion van ''Las Venturas Bandits'' in Gta IV aanzwezig zijn? En dat je er nu zelfs kunt gaan honkballen als minigame. Het zou me wel vet lijken, meedoen aan een wedstrijd in een bomvol stadion! Of je kunt gewoon met je vriendin of vrienden naar een wedstrijd van de ''Las Venturas Bandits'' gaan. Lijkt het jou wat als dit team terug komt in Liberty City? Bewerkt: 27 januari 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
PatrickW Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 De "Las venturas Bandits" in Liberty city ? Lijkt me tamelijk onlogisch. Misschien wel een baseball stadion, wie zal het zeggen, maar waarom een team uit Las Venturas ? :S Reageren
Swiggers Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Opzich wel een vet idee, Ik hoop dat er alles in komt wat jullie willen:P Maar tot nu toe kunnen we alleen maar afwachten, wat ons tegemoet staat;) Swiggers Reageren
Biocount Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 hou niet zo van honkbal.. maar alle extra opties die je kan doen is altijd welkom natuurlijk Reageren
Scarface92 Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) De "Las venturas Bandits" in Liberty city ? Lijkt me tamelijk onlogisch. Misschien wel een baseball stadion, wie zal het zeggen, maar waarom een team uit Las Venturas ? :S Het kan toch zijn dat ze een uit wedstrijd hebben in Liberty City.. Bewerkt: 27 januari 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 De "Las venturas Bandits" in Liberty city ? Lijkt me tamelijk onlogisch. Misschien wel een baseball stadion, wie zal het zeggen, maar waarom een team uit Las Venturas ? :S Het kan toch zijn dat ze een uit wedstrijd hebben in Liberty City.. Dan nemen ze toch niet hun hele stadion mee naar Liberty City?? Maar Liberty City heeft toch ook een stadion?? Die zit er denk ik wel in. In elke GTA game tot nu toe zat wel een stadion.. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 De "Las venturas Bandits" in Liberty city ? Lijkt me tamelijk onlogisch. Misschien wel een baseball stadion, wie zal het zeggen, maar waarom een team uit Las Venturas ? :S Het kan toch zijn dat ze een uit wedstrijd hebben in Liberty City.. Dan nemen ze toch niet hun hele stadion mee naar Liberty City?? Maar Liberty City heeft toch ook een stadion?? Die zit er denk ik wel in. In elke GTA game tot nu toe zat wel een stadion.. Nou heb ik het gewoon over het team zelf niet over het stadion in Las Venturas. Reageren
Capodaano Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 xD hij bedoelt of er weer een sportploeg komt, niet per se de LV Bandits Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Het is een beetje raar om de LV Bandits in Liberty City te hebben. IK denk eerder de het de Liberty City Yankees zullen worden met het echte Yankee stadion Reageren
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 I s die foto van dat stadion van Gta SA? je zou anders zweren dat het echt is. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Dat is het echte Yankee stadion in New York. Niet het stadion van in GTA SA. Grtz GTAIV freak Lol: Mijn 6-jarig broertje is aan het gamen met GTA:VCS Reageren
IV trailer Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Dat is het echte Yankee stadion in New York. Niet het stadion van in GTA SA. Grtz GTAIV freak Lol: Mijn 6-jarig broertje is aan het gamen met GTA:VCS tsk dan hoop ik maar dat hij de golf mini-game doet . Ontopic: lijkt me wel leuk maar waarom de bandits? Reageren
mad_ce Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Mischien baseball als minigame. Maar zeker niet in een boemvol stadion. Het heet dan ook een minigame é Iemand moeten snipen in een stadion lijkt me wel een leuk opdracht btw Bewerkt: 3 februari 2008 door mad_ce Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 De bandits lijkt mij raar. Zoals iedereen zegt Dat de Liberty City Yankees veel eerder mogelijk zijn. Met het echte stadion en dat je naar een wedstrijd kunt gaan kijken. grtz ~Victorious~ Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 ik denk dat je LC Bankees of wat ze er ook voor bedenken bedoelt lijkt me wel leuk dat je met een persoon of met je vriendin naar een wedstrijd kijkt om de realtie op te peppen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.