lorrefcb Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Gaat die gta gaan op de ps2 nee zekr :'(
1974 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) ik begrijp niet wat je bedoelt.kun je het misschien beter uitleggen. Bewerkt: 27 januari 2008 door 1973
-IV- Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 U hebt u leven altijd al onder de grond doorgebracht zeker.. PS3 en XBOX 360, later mischien PC!
1974 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 oooohhhhhhhhhhhhhhhh hij bedoelt of gta4 po de playstation 2 gaat of niet.zou het niet weten.
lorrefcb Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik begrijp niet wat je bedoelt.kun je het misschien beter uitleggen. Eum, kalm e, snufsnuf, peis je mss dak da kan rieken mss Meuhh, ti de bedoeling dak da vraag e, fuck, wa voor dient een forum andrs :s
Biocount Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 nee gta4 komt niet uit de ps2 uit... als dat zo is dan zou die ook op de wii moeten komen lol gta4 is next gen en daar heb je een iets betere console voor nodig dan de ps2..
Swiggers Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 oooohhhhhhhhhhhhhhhh hij bedoelt of gta4 po de playstation 2 gaat of niet.zou het niet weten. Gta IV komt niet op de ps2, hier zijn al zoveel topics over, maar dat kun je vast niet weten als je net 1 dag geregistreerd bent. PS: Welkom op 't forum Swiggers
1974 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik begrijp niet wat je bedoelt.kun je het misschien beter uitleggen. Eum, kalm e, snufsnuf, peis je mss dak da kan rieken mss Meuhh, ti de bedoeling dak da vraag e, fuck, wa voor dient een forum andrs :s ik weet niet wat je zegt .
Biocount Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik begrijp niet wat je bedoelt.kun je het misschien beter uitleggen. Eum, kalm e, snufsnuf, peis je mss dak da kan rieken mss Meuhh, ti de bedoeling dak da vraag e, fuck, wa voor dient een forum andrs :s stomme msn en breezer taal.. pfff
-IV- Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik begrijp niet wat je bedoelt.kun je het misschien beter uitleggen. Eum, kalm e, snufsnuf, peis je mss dak da kan rieken mss Meuhh, ti de bedoeling dak da vraag e, fuck, wa voor dient een forum andrs :s stomme msn en breezer taal.. pfff Da's gewoon een West-Vlaming
lorrefcb Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 oooohhhhhhhhhhhhhhhh hij bedoelt of gta4 po de playstation 2 gaat of niet.zou het niet weten. Gta IV komt niet op de ps2, hier zijn al zoveel topics over, maar dat kun je vast niet weten als je net 1 dag geregistreerd bent. PS: Welkom op 't forum Swiggers Merci
lorrefcb Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik begrijp niet wat je bedoelt.kun je het misschien beter uitleggen. Eum, kalm e, snufsnuf, peis je mss dak da kan rieken mss Meuhh, ti de bedoeling dak da vraag e, fuck, wa voor dient een forum andrs :s stomme msn en breezer taal.. pfff Da's gewoon een West-Vlaming Jip, da benk kik nen echte west vlaming!! wuk zinder ginder wel mss? Ollanders, of wok belgen
IV trailer Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Het is al lang bekend dat gta IV never nooit op de ps2 zou komen. Dat is technisch gezien gewoon onmogelijk, tenzij ze het hele spel overhoop halen natuurlijk. Probeer alsjeblieft wat duidelijker te schrijven. Je bent gewoon niet te lezen zo.
Biocount Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik begrijp niet wat je bedoelt.kun je het misschien beter uitleggen. Eum, kalm e, snufsnuf, peis je mss dak da kan rieken mss Meuhh, ti de bedoeling dak da vraag e, fuck, wa voor dient een forum andrs :s stomme msn en breezer taal.. pfff Da's gewoon een West-Vlaming andrs,mss,e?.. naja maakt niet uit verder.. laten we het maar houden op west vlamings dan
lorrefcb Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik begrijp niet wat je bedoelt.kun je het misschien beter uitleggen. Eum, kalm e, snufsnuf, peis je mss dak da kan rieken mss Meuhh, ti de bedoeling dak da vraag e, fuck, wa voor dient een forum andrs :s stomme msn en breezer taal.. pfff Da's gewoon een West-Vlaming Jip, da benk kik nen echte west vlaming!! wuk zinder ginder wel mss? Ollanders, of wok belgen Ok ja, sorry, ik ben dat gewend om zo te schrijven en zelfs te praten
Recommended Posts