lorrefcb Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) ik begrijp niet wat je bedoelt.kun je het misschien beter uitleggen. Eum, kalm e, snufsnuf, peis je mss dak da kan rieken mss Meuhh, ti de bedoeling dak da vraag e, fuck, wa voor dient een forum andrs :s stomme msn en breezer taal.. pfff Da's gewoon een West-Vlaming Jip, da benk kik nen echte west vlaming!! wuk zinder ginder wel mss? Ollanders, of wok belgen Bewerkt: 27 januari 2008 door lorrefcb
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) ik begrijp niet wat je bedoelt.kun je het misschien beter uitleggen. Eum, kalm e, snufsnuf, peis je mss dak da kan rieken mss Meuhh, ti de bedoeling dak da vraag e, fuck, wa voor dient een forum andrs :s stomme msn en breezer taal.. pfff Da's gewoon een West-Vlaming Jip, da benk kik nen echte west vlaming!! wuk zinder ginder wel mss? Ollanders, of wok belgen Ok ja, sorry, ik ben dat gewend om zo te schrijven en zelfs te praten Jezus :S Bewerkt: 27 januari 2008 door Kai-ShockWave
Swiggers Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Gaat die gta gaan op de ps2 nee zekr :'(Misschien komt u van een buitenland afkomstig en kunt u niet zo goed nederlandsGebruik daarom de vertaal machines bij Google Klik hier Dat maakt het voor ons iets makkelijker, alvast bedankt Admins en moderators, als dit een spam post is sorry daarvoor maar ik wou het hem even duidelijk maken. Swiggers Bewerkt: 27 januari 2008 door swiggers
PatrickW Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Het feit dat je een west-vlaming bent, is geen excuss om geen leesbaar nederlands te schrijven. Voor er nog meer gespam bij komt en aangezien je vraag al beantwoord is:
Recommended Posts