UlimateGTAFAN Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Hoe maak je wheelie met een Faggio? Mij lukt het niet Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Nee, de faggio heeft niet genoeg vaart. Als je een wheelie wil doen kom je met de achterbumper gelijk tegen de grond. Dat maakt het onmogelijk om een wheelie uit te voeren. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) ik d8 nochtans dat ik het al gedaan heb.; Bewerkt: 27 januari 2008 door Gangsta-CJ Reageren
Jay; Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik ga altijd op mijn hardst, maak dan een stoppie door de remmen en naar voren te gaan. Vervolgens gelijk naar achter en door blijven rijden. Wat je ook kunt doen is gaan stunten door hard op ene schans te rijden en dan je voorwiel in de lucht te houden Reageren
moechy Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Je kan wel een wheelie maken met faggio hoor Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Idd het kan wel , Als je met TAB ( Bij mijn sa ) steeds snel achter elkaar indrukt en tijdelijk snel pauzes er tussen houdt lukt het wel. Ook een tip is om niet via de rechterkant / linkerkant te kijken altijd aan de achterzijde. Bewerkt: 27 januari 2008 door gekkieJ01 Reageren
The Brasco Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Jullie doen wel erg moeilijk allemaal. Pak een faggio en zorg dat je stil staat. Als je dan optrekt met 'w' moet je meteen 'pijltje naar beneden' ook indrukken en die niet ingedrukt houden maar gewoon steeds er op drukken. Snel achter elkaar.. Dan zal het moeten lukken om een wheelie te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.