lorrefcb Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Bij de missie van wu zi mu waar je moet racen tegen nog 3 andere wagens. Na veel, heel veel proberen, lukt het mij dus echt niet om die missie te volbrengen, mijn beste plaats was nog maar de 3de. Heeft iemands tips om deze missie te kunnen uitspelen? Dank u Reageren
Silverbyte Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Ik heb wel een paar tips voor je: -Neem als wagen de Buffalo, deze auto doet het goed op zandweggetjes, en slipt niet zo erg in de bochten, zoals veel sportwagens. De Rancher is ook een optie, maar de Buffalo is sneller. -Houd in de kromme en hobbelige stukken een beetje afstand, en sprint de andere wagens op de rechte stukken voorbij. -Riskeer geen sprongen en andere capriolen, want eenmaal je op de kop ligt, verlies je de race ook. Veel succes! Bewerkt: 27 januari 2008 door Silverbyte Reageren
Donwell Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ondanks hierboven al wat tips zijn genoemd, wil ik toch nog een paar meegeven die er niet bij staan. Probeer in het begin meteen een stukje af te snijden door over het gras te gaan, zo heb je gelijk een voorsprong. Oefen de route een paar keer buiten de missie om, desnoods kan ik een kaartje maken met de routebeschrijving. Zorg ervoor dat je in stukjes waar je naar beneden gaat niet té snel gaat, anders verlies je de controle over je wagen. Bots zo weinig mogelijk tegen wagens op de weg, dit zorgt voor vertraging. Voer desnoods een P.I.T. Maneuvre uit op de wagens, waarmee je met jouw wagen tegen de achterkant van een andere wagen ramt. Alle tips samen moeten voldoende zijn om de missie te kunnen halen. Reageren
lorrefcb Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik heb wel een paar tips voor je:-Neem als wagen de Buffalo, deze auto doet het goed op zandweggetjes, en slipt niet zo erg in de bochten, zoals veel sportwagens. De Rancher is ook een optie, maar de Buffalo is sneller. -Houd in de kromme en hobbelige stukken een beetje afstand, en sprint de andere wagens op de rechte stukken voorbij. -Riskeer geen sprongen en andere capriolen, want eenmaal je op de kop ligt, verlies je de race ook. Veel succes! Dank u, Ja, die Rancher is wel ook goe, maar hij slipt rapper. Ondanks hierboven al wat tips zijn genoemd, wil ik toch nog een paar meegeven die er niet bij staan. Probeer in het begin meteen een stukje af te snijden door over het gras te gaan, zo heb je gelijk een voorsprong. Oefen de route een paar keer buiten de missie om, desnoods kan ik een kaartje maken met de routebeschrijving. Zorg ervoor dat je in stukjes waar je naar beneden gaat niet té snel gaat, anders verlies je de controle over je wagen. Bots zo weinig mogelijk tegen wagens op de weg, dit zorgt voor vertraging. Voer desnoods een P.I.T. Maneuvre uit op de wagens, waarmee je met jouw wagen tegen de achterkant van een andere wagen ramt. Alle tips samen moeten voldoende zijn om de missie te kunnen halen. Dank u, ga ik zeker een keer proberen Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Heej, Ten eerste is het handig deze race overdag te spelen (de tijd zie je rechtsboven) omdat je dan beter zicht hebt. Je moet proberen in het begin iedereen in te halen, jou auto is namelijk sneller dan die van je tegenstanders. Vooral in het begin is het handig om de P.I.T. Manouvre uit te voeren, zodat je een op de eerste plaats kan komen en geen last meer hebt van de anderen. Als je eenmaal voorop ligt moet je rustig rijden, de bochten ruim aansnijden en oppassen bij de kleine paadjes. Met de ZR-350 (de auto die je gebruikt) gebruik ik soms in plaats van de handrem (space) het pijltje achteruit, dan heb je meer controle over de auto in de bochten. Ik weet niet of bij jou het probleem ligt dat je auto kapot gaat of dat je te langzaam bent, je moet je rijstijl een beetje aanpassen waar het fout gaat, als je auto kapot gaat moet je iets rustiger rijden en als je te langzaam bent iets meer risico nemen. Met de Het parcours goed kennen is natuurlijk ook handig, en oefening baart kunst. MvG, GTA-fan2 >>> Door Dutchy3010: Bron: klik.<<< Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Doe het overdag dan krijg je niet zon irri groene zand voor je Neem de Bufallo Probeer de tegenstanders van de weg te duwen en als je over het water moet geen vol gas geven Veel succer Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Nog een Tip: Gebruik je Cheats? zo ja dan moet je de code van alle auto's vliegen in toetsen(RIPAZHA) Dan Rijd je zelf heel rustig en dan vliegen die auto's een heel(echt Wachten Hoor!) ver weg en Dan doe je de cheat weer uit. dan kun je zelf weer snel rijden en dan ben je zo bij de finish!. Als het je dan nog niet lukt kun je natuurlijk altijd nog een savegame vragen op Dit Forum! Succes!! Unmountable Tijmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.