Jump to content

Hoe geld sturen na niemand die niet online is in SAMP?

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste SAMPers.

Ik ben een hele tijd geleden begonnen met SAMP en toen een account gemaakt er daar veel geld op verdiend en op de bank gezet.

Later ben ik een tijdje gestopt met SAMP.

Nu een half jaar later met inmiddels al een nieuwe account met veel geld, kom ik er achter dat ik nog in m,n oude account kan komen en gewoon me verder spelen.

Nu wil ik het geld van de ene account na de andere account overzetten/versturen.

Weet iemand hoe dit kan?

Want ik kan niet 2 accounten tegelijkertijd online hebben zodat ik het geld kan verzenden. :ch:

Dus wie heeft een oplossing?

Edit het gaat om de server SMX,s Freeroam ( LV Warzone )

MVG Sjors12345

Geplaatst:

Dat is waarschijnlijk niet mogelijk, maar je zou kunnen proberen om iemand anders op het andere account te laten, snel het geld overzetten en dan weer uitloggen op dat account. Zo is alles overgezet, want op een andere manier is het niet mogelijk, denk ik.

Geplaatst:
Dat is waarschijnlijk niet mogelijk, maar je zou kunnen proberen om iemand anders op het andere account te laten, snel het geld overzetten en dan weer uitloggen op dat account. Zo is alles overgezet, want op een andere manier is het niet mogelijk, denk ik.

Dit heb ik geprobeerd maar omdat mijn 1e en 2e loginnaam maar 1 hoofdletter van elkaar verschillen kan ik niet met bijde accounts tegelijkertijd inloggen en snel het geld verzenden. :bonk:

Geplaatst:

Of je kopieert je SA map, en opent ze allebei in de zelfde server, logged met allebei in, en /givecash naar je andere account. Of gaat dat niet ?

Geplaatst:
Of je kopieert je SA map, en opent ze allebei in de zelfde server, logged met allebei in, en /givecash naar je andere account. Of gaat dat niet ?
jij wilt 2x GTA:SA op dezelfde pc draaien? dat gaat niet lukken.
Geplaatst:

Dit lukt WEL, Een vriend van me heeft GTA sa met mods en een Gta sa zonder mods en SAMP in die Gta zonder mods

Zoals ik zag, Kan het dus wel, moet ik even vragen hoe die dat deed?

Groetjes Jeroen.

>>> Door Azer: Uiteraard kun je GTA:SA 2x installeren (in principe gewoon de GTA:SA installatie folder kopieren), maar op hetzelfde moment 2x GTA draaien gaat niet ;) <<<

Geplaatst:

Dit lukt WEL, Een vriend van me heeft GTA sa met mods en een Gta sa zonder mods en SAMP in die Gta zonder mods

Zoals ik zag, Kan het dus wel, moet ik even vragen hoe die dat deed?

Groetjes Jeroen.

>>> Door Azer: Uiteraard kun je GTA:SA 2x installeren (in principe gewoon de GTA:SA installatie folder kopieren), maar op hetzelfde moment 2x GTA draaien gaat niet ;) <<<

Ik heb dit al geprobeerd maar dit lukt ook niet. :duh:

Geplaatst:

Hebben je geen andere pc in huis om dat te doen?

Zet die SA map op een usb stick.

Zet hem op een andere PC.

Start op beide PC's SAMP.

je moet wel veel heen en weer lopen maar is goed voor je :puh:

Geplaatst:
Hebben je geen andere pc in huis om dat te doen?

Zet die SA map op een usb stick.

Zet hem op een andere PC.

Start op beide PC's SAMP.

je moet wel veel heen en weer lopen maar is goed voor je :puh:

je zet zo de hele sa map op een usb stick ....

maar je moet gewoon contacto opnemen met se sarver admin

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...