gtadaphne Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 waar moet je de codes invullen bij vice city op de computer:$??? Groetjes daphne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 waar moet je de codes invullen bij vice city op de computer:$???Groetjes daphne Je tikt ze gewoon in op je toetsenbord. Dus wil je de cheat ''ASPIRINE'' gebruiken typ je gewoon aspirine in en zal er linksboven ''Cheat Activated'' komen te staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Waar je het maar wilt, het maakt niet uit waar. Als je in-game bezig bent met het spel, kun je gewoon de code invoeren. Je hoeft geen bepaald schermpje open te hebben staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Op de PS2 in-game, op de PC denk ik ook. Een vriend van mij doet het altijd in het pauze scherm. Het werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Op de PS2 in-game, op de PC denk ik ook. Een vriend van mij doet het altijd in het pauze scherm. Het werkt. kan ook in-game hoor tenminste bij 3 wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2008 Hier nog wat info over de cheats in VC: Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2008 Hier nog wat info over de cheats in VC: Klik Minstens 1 van die cheats klopt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.