Jump to content

Klagen over cheaters!

-Niels-

Recommended Posts

eej,

Jullie hebben een 100mbit server en zijn ook 1 van de grootste van nederland.

blijkbaar maken cheaters daar gebruik van!

Ik klaag een beetje over de hoeveelheid cheaters die jullie server zowel andere servers ingaan.

vandaag russian cheat als de neter (heb geen bewijs)!

en word vervolgens door ons gevotekickt!

hij kom terug en we zeggen dat hij kappen moet met cheaten!

Geen admin aanwezig, dus niemand kon hem bannen :o

Vervolgens gaat hij gewoon door en verziekt hij het hele gevecht <_<

Dit komt wel vaker voor, dat er cheaters komen op jullie server

Jullie kunnen er niks aan doen als je er niet was.

maar wou het toch even melden :)

groeten

Delen op andere websites

Nogmaals moet ik er op melden dat de huidige versie van MTA nog geen goede cheat beveiliging heeft.

Wat kunnen wij dan tegen cheaters doen? Als er niks valt te doen behalve ze te bannen als we er zijn.

Ook werkt het script systeem niet onder Linux waardoor ik ook nog een Windows PC aan moet laten staan voor de scripts en wat cheater beveiliging.

Wacht effe op de volgende MTA. Deze MTA bevat veel beveiligingen tegen cheaten!! Meer kan en mag ik niet zeggen.

Delen op andere websites

• 5 weken later...
Hej ik heb en vraagje over cheaters.. hoe ziet dat eruit en hebben jullie mischien screenshots zodat ik kan zien waneer er een cheater is??

alvast bedankt! :)

een cheater kan je herkennen aan:

-vreemde wapens

-kan vliegen

-rijd heeeeel snel

-verdwijnt soms heel plotseling

-heeft een enorme hoeveelheid geld

-kan een server doen crashen

-kan je auto in brand zetten zonder iets te doen

dit kan één van deze dingen zijn of allemaal tegelijk,eigenlijk kunnen cheaters gewoon de dingen die helemaal niet kunnen

Delen op andere websites

• 2 weken later...
1. vreemde wapens

2. kan vliegen

3. rijd heeeeel snel

4. verdwijnt soms heel plotseling

5. heeft een enorme hoeveelheid geld

6. kan een server doen crashen

7. kan je auto in brand zetten zonder iets te doen

1. Zoals? Ze gebruiken geen andere wapens als dat wij kunnen gebruiken...

2. Kan ook een bug zijn als iemand switched van Stunt naar Deathmatch of vice versa...

3. Met lag wil het af en toe ook lijken alsof iemand 'snel' rijdt, ook kan snel rijden veroorzaakt worden door het switchen van Stunt naar Deathmatch (RC cars).

4. Laggers 'verdwijnen' ook vaak zat, ook zijn er genoeg bugs waardoor dit soort dingen gebeuren...

5. Kun je in Deathmatch niet zien, in Stunt wel... Maar niet iedereen met veel geld is meteen een cheater...

6. Rofl? Nee... Wordt niet zozeer door een cheater veroorzaakt, zeker geen server crash... Client crash komt daarentegen wel (vaak) voor, maar echt dat een server eruit ligt, mmh.. zelden...

7. Dat is een exploit paneel (ook bekend als 'bots'), een speler kan niet zien wie er gebruik maakt van een Exploit Panel...

-------------

Wil hiermee overigens niet zeggen dat je geen gelijk hebt, dit zijn echt wel symptonen, maar de meeste dingen kunnen ook door lag, bugs ed. veroorzaakt worden, daarom maken veel server admins ook veel fouten, te snelle conclusies...

Delen op andere websites

Nou, een betere beveiliging... <_<

1 hacked client (ja, die is er) en alle beveiliging is alweer naar de zeep,

de beveiliging die er nu in zit verneukt het op dit moment alleen maar voor gewone spelers, zodra ze heel even outgame gaan en surfen naar een site als www.imageshack.us worden ze uit de server gekickt, omdat die link het woord 'hack' bevat, maar mensen met een hacked client zullen hier geen last van hebben, aangezien een hacked client dat gedeelte filterd zodat al die crap wel gebruikt kan worden...

Etc etc...

De rest kun je zelf wel bedenken...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...