Furi0uz Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2005 Alles is te kraken, alleen de manier waarop kan moeilijker te zijn... MTA:Blue zal waarschijnlijk een soort van 'Punkbuster' hebben, waardoor cheaten vrijwel onmogelijk zal zijn... Maar wie weet hoelang het nog duurt voordat Blue released wordt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) ( :( Hee ik was op jullie server woensdag 4 mei 21.15 en er waren een heleboel cheaters en toen werd ik zomaar geband. unban me plz.. Bewerkt: 14 juli 2006 door SilverDust Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 he ik was op jullie server woensdag 4 mei 21.15 en er waren een heleboel cheaters en toen werd ik zomar geband unban me plz Als je zo gaat beginnen, kan je het zowiezo al vergeten ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 wat bedoel je daarmee er was toen geen enkele admin en ik werd gebanned ik denk dat door een cheater is gebeurd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 wat bedoel je daarmee er was toen geen enkele admin en ik werd gebanned ik denk dat door een cheater is gebeurd Misschien was er wel een Admin aanwezig, maar liet hij zich niet zien. Cheat je zelf ook dan? Anders is dat de rede dat je geband bent! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 nee ik cheat niet en er stond geen reden bij er stond you have been banned from this server meer niet vond ik vaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 ik heb een gruwelijke hekel aan cheaters, ook mensen als je op hun schiet dat ze hem op pauze zetten :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.