Gangsta-CJ Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 eyo, bij mijn pa lag nog een router, en die heb ik meegegrabt . het gaat om deze router: speedtouch 330 thompson.. wel ik weet niet eens of het een router is..ik ben daar niet zo'n held in ben ik hier nog wat mee? wat kan ik hier mee doen? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Dat is volgens mij een modem, die hadden wij eerst ook. maar dan in het rood. Verder heb ik hier geen verstand van, wacht op Summerbase zou ik zeggen Edit, hij lijkt tenminste op die wij hadden. Bewerkt: 27 januari 2008 door .WhoopDiDoo. Reageren
SummerBase Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Het is een router als er achterin meerdere (meer dan 2) stekker gaten zitten voor LAN-kabel(s). Ik heb ook even voor je gezocht olp het internet, maar omdat dit schijnbaar een erg oud model is, denk ik niet dat er nog veel te vinden is over deze 'router'. Neem maar aan dat het een router is. De enige manier om er snel achter te komen is, test hem uit... Ik heb namelijk geen flauw idee wat het anders kan zijn. Een wekker? (Geintje...) @ .WhoopDiDoo.: Thomson-speedtouch routers hebben vaak modems ingebouwd. Deze worden vaak uitgegeven als gratis systeem bij ADSL pakketten. Of die hier inzit kan ik niet met zekerheid vertellen. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 damn je bent expert er zit idd een lan openig in van8er naast de usb aansluiting. maar allen... mijn Lan kabeltje is net iets te groot om in de 'wekker' te steken Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 euhum kon je met een router geen internet op psp hebben ? sorry als ik noobachtig overkom maar mijn vader had juist met zijn ballen op de leuning van een trap gevallen toen hij me maakte Reageren
RonaldVC Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Dat is een USB-modem, gemaakt voor een inbelverbinding. Dat de internetkabel niet past komt omdat er alleen maar een telefoonlijn in past. Met andere woorden, je hebt er niets aan.. Tenminste, als jij met een telefoonlijn wilt inbellen en met 56kb per seconde wilt internetten kan je deze modem gebruiken. Maar waarschijnlijk wil zelfs dat niet, omdat het ingestelde MAC-adres niet te wijzigen is, dus kom je er niet eens mee op het internet. Het is dus geen router, en het is redelijk verouderd.. En inderdaad kan je met een router (draadloos) met de PSP internetten. Maar daarvoor moet de router draadloos zijn, zodat de PSP het signaal kan oppakken. Tegenwoordig heb je voor 3 tientjes al een draadloze router, die je aan je modem aansluit. Daarmee kan je dan vier pc's bekabeld voorzien van internet, en afhankelijk van de router ongeveer 30 pc's draadloos verbinden. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 kej je kent ervan.maar als ik een verbinding maak met mijn psp heet de verbinding linksys en heeft ongeveer 70 procent signaalsterkte. ik weet niet wat dit betekent maar als ik op internet wil geeft hij ee time-out tijdens het ophalen van een ip adres Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.