gtasa Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 (bewerkt) ik heb et al eens gevraagd waar de andromada is en kben ook gaan zoeken op zoekfunchtie maar stond nie tussen waar ie stond kun je hem in de game zelf vinden of moet je cheaten en als het met een cheat is en je weet de cheat wil je heb dan alstublieft zeggen :unsure: Bewerkt: 21 januari 2005 door gtasa
ganton_gangster007 Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 ik heb et al eens gevraagd ik ben toen ook naar zoekfunctie geweest maar er staat nerges waar ie staat kun je hem in de game zelf vinden of moet je cheaten en als het met een cheat is en je weet de cheat wil je heb dan alstublieft zeggen :unsure: wat vinden.....??? <_< wel aangeven wat je wilt voortaan
gtadude Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 ik heb et al eens gevraagd ik ben toen ook naar zoekfunctie geweest maar er staat nerges waar ie staat kun je hem in de game zelf vinden of moet je cheaten en als het met een cheat is en je weet de cheat wil je heb dan alstublieft zeggen :unsure: wat zoek je :huh:
lazlow Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 En als je wilt,wil je dan je post editen omdat er anders misschien onnuttige posts komen? Lazlow
gtasa Geplaatst: 21 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 srry hih kben et er vergeten op te zetten ik zoek de andromada srry allemale hih zo dom van mij om het te vergeten
gtasa Geplaatst: 21 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 keb et ondertussen al veranderd in men vraag vanboven k
Vinewood Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 voor dubbelpost is de edit knop ook handig en op gtagames {klik} staan alle voertuigenen ? dus kijk daar is op
Mazzeltje Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 En de Andromeda kun je alleen maar met een Cheatdisc krijgen. Hij is dus NIET ergens in het spel te vinden.
gtasa Geplaatst: 21 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 merci maar als je de cheat weet wil je het me dan zeggen
Vinewood Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 (bewerkt) merci maar als je de cheat weet wil je het me dan zeggen hij zegt dat je het alleen met de cheatdisk kan doen met axion replay kan het bijv. of als je de cheatdisk hebt dan moet je hier heen voor de code klik hier Bewerkt: 21 januari 2005 door vinewood
jojogta3 Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 neee die kan je nergens vinden :unsure: jammmeeeeer
BrokenTable Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 er is al genoeg te vinden over de andromada. Heb je de zoekfunctie wel goed/echt* gebruikt? * doorhalen wat niet van toepassing is. Slotje.
Recommended Posts