Jump to content

GTA 4 nederlandse online server


gtafred

Recommended Posts

ik heb een vraag..

ik ben van plan deze game te gaan bestellen uit amerika want ze zijn dan gewoon een stuk goedkopen!

maar nu heb ik gehoord dat ik Nederlanse online servers niet in kan met een Amerikaanse Blu-Ray disc..

maar aan de andere kant voor games zijn ze regionaal-vrij en ik zit er met een Nederlandse playstation account te gamen

maar nu wou ik het zeker weten kan iemand me verder helpen?

want het zou best jammer zijn als ik geen nederlandse servers kan bezoeken

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een vraag..

ik ben van plan deze game te gaan bestellen uit amerika want ze zijn dan gewoon een stuk goedkopen!

maar nu heb ik gehoord dat ik Nederlanse online servers niet in kan met een Amerikaanse Blu-Ray disc..

maar aan de andere kant voor games zijn ze regionaal-vrij en ik zit er met een Nederlandse playstation account te gamen

maar nu wou ik het zeker weten kan iemand me verder helpen?

want het zou best jammer zijn als ik geen nederlandse servers kan bezoeken

als je hem importeert...

vanuit amerika: kan je alleen gamen met japanners en amerikanen

vanuit europa: kan je alleen gamen met europianen en australiers

laat ik zo zeggen.. dit is over het algemeen zo met de ps3 games

maar waarom zou je hem importeren? alleen omdat ie circa 20 euro goedkoper is?

Link to comment
Delen op andere websites

Indien je iets in Amerika besteld en naar Nederland laat overkomen moet je import heffing betalen en ook nog eens 19% BTW. Ik denk dus niet dat het er daar dus goedkoper op wordt.

Behalve dat weer ik niet hoe het zit met PAL/NTSC en regiocodes. Iedergeval Amerikaanse PS2 spellen kunnen niet in een Europese PS2 en vice versa. Neem aan dat dit ook wel zo zit met PS3's.

Link to comment
Delen op andere websites

Indien je iets in Amerika besteld en naar Nederland laat overkomen moet je import heffing betalen en ook nog eens 19% BTW. Ik denk dus niet dat het er daar dus goedkoper op wordt.

Behalve dat weer ik niet hoe het zit met PAL/NTSC en regiocodes. Iedergeval Amerikaanse PS2 spellen kunnen niet in een Europese PS2 en vice versa. Neem aan dat dit ook wel zo zit met PS3's.

Op bepaalde website laten ze zien of een spel region unlocked is en dan werkt het gewoon perfect

heb het zelf nooit gedaan importeren omdat je tog 2 weken moet wachten op een spel

en koop meestal een spel om online tegaan met me clan members en nederlanders..

gta4 ga ik zowiezo niet importeren.. wil niet 2 weken wachten voor ie op de deur mat ligt lol _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is bull shit, ps3 heeft geen, regio codes, ik importeer mijn spellen ook en kan online en hoef geen tax te betalen...

als je cod4 importeerd bijvoorbeeld kan je wel online.. maar niet met nederlandsers die het spel in nederland hebben gekocht ...

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is bull shit, ps3 heeft geen, regio codes, ik importeer mijn spellen ook en kan online en hoef geen tax te betalen...

als je cod4 importeerd bijvoorbeeld kan je wel online.. maar niet met nederlandsers die het spel in nederland hebben gekocht ...

Alsof je zoiezo nederlanders tegenkomt, dan moet je met je vrienden afspreken en kun je even goed effe bij hen gaan gamen

Link to comment
Delen op andere websites

dit zou ik wel jammer vinden.. maar over de verzendkosten ik me broer en paar kameraden gaan allemaal bestellen en via amazon.com zijn de shipping kosten fo freee :D

je wilt natuurlijk ook beetje met nederlanders

en de blu-ray games zijn region vrij maar de blu-ray films niet heb ik gehoord maar tog bedankt.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

dit zou ik wel jammer vinden.. maar over de verzendkosten ik me broer en paar kameraden gaan allemaal bestellen en via amazon.com zijn de shipping kosten fo freee :D

je wilt natuurlijk ook beetje met nederlanders

en de blu-ray games zijn region vrij maar de blu-ray films niet heb ik gehoord maar tog bedankt.. :D

Maar als het toch alleen maar tegen eigen regio kan, dan kan je nog altijd tegen je broer en je vrienden spelen die hem ook op amazon hebben besteld.

En geld die gratis verzending ookw wel voor buiten amerika?

Maar 41 euro (60 dollar wat het bij amazon kost) scheelt ook maar 9 euro met mijn gta 4 versie PAL (die ik voor 50 euro in nederland heb besteld). Voor die 9 euro ga ik echt niet week langer wachten totdat het binnenkomt + kans hebben dat je neit tegen nederlanders kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...