ganton_gangster007 Geplaatst: 21 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 :huh: ik wist helemaal nie dat er een grot was waar je in kunt, de kaart zegt op 2 plekker cave entrance, ff kijken of dit klopt Dat er een grot is klopt inderdaad en was ook al heel lang bekend. nixx bijzonders in die grot is gewoon een weg onder de weg that's all maar het is daar pikdonker je zou de NVG gogles nodig hebben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Er ligt 'blijkbaar' alleen maar een politiester in voor de rest nix Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vialpando Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 heb net ff gekeken die grot is nderdaad niks aan ( ik was overdag in die grot en hij was helemaal niet donker ) , maar de kaart is opzich nog wel handig te gebruiken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Die kaart is handig man!!! Bedankt ganton_gangster007! :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Woow goed gevonden! :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master Carnage Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 zeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeerteweten man :lol: :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 Een goed gevonden kaart is nog geen reden om te gaan spammen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THA VINK Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Haaj 't is cker een goede kaart. maar d'r staat ook op silver vibrator maar die kon ik niet vinden :huh: en als ie d'r is is het de zelfde die je ook altijd in het politieburea kunt vinden? GREETZ FROM THE VINK Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Wat is er zo bijzonder aan deze kaart. De meeste dingen zijn helemaal niet geheim maar gewone winkels en locatie's. De meeste informatie hiervan is ook in onze walkthrough te vinden op: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Haaj 't is cker een goede kaart. maar d'r staat ook op silver vibrator maar die kon ik niet vinden :huh: en als ie d'r is is het de zelfde die je ook altijd in het politieburea kunt vinden? GREETZ FROM THE VINK nee die vibrator is kleiner als de dildo en hij is zilver Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts