Admiral_Will Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Al meerdere keren heb ik CJ iets horen zeggen over de zogenaamde 'Marcus of Queensbury'. Heeft iemand een idee wie Marcus is? Reageren
MisterNelisss Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Al meerdere keren heb ik CJ iets horen zeggen over de zogenaamde 'Marcus of Queensbury'.Heeft iemand een idee wie Marcus is? Hoor je dat wanneer je een tijdje hebt stil gestaan?? Mij is het nog nooit opgevallen^_^ CJ bedoelt trouwens de Marquis of Queensbury. Die gast heeft regels voor boksen gemaakt. Zoek maar op google: >Klik< >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop, svp. <<< Reageren
The Brasco Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ja dat heb ik ook wel is gehoord, Marquis of Queensbury rules only bitch, volgens mij zegt ie dat als hij iemand heeft doodgeslagen. Zal dus wel een link met die boksregels zijn ja. Reageren
Admiral_Will Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ach zo. Bedankt voor de replies! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.