sluipschutter Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik heb al goed rond gezocht maar vidnt niks hoe je een huis of een gebouw in je game kan zetten wie kan me helpen? en alstubliefd ook nederlands uitleg bij want engels ben ik niet goed in. vriendelijke groeten sluipschutters
RoL0 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 ik heb al goed rond gezocht maar vidnt niks hoe je een huis of een gebouw in je game kan zettenwie kan me helpen? en alstubliefd ook nederlands uitleg bij want engels ben ik niet goed in. vriendelijke groeten sluipschutters Dan heb je niet goed gezocht, kijk maar eens in de Master Tutorial List. Meteen naar de tutorial: LINK Succes!! RoL0
sluipschutter Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 ik heb al goed rond gezocht maar vidnt niks hoe je een huis of een gebouw in je game kan zettenwie kan me helpen? en alstubliefd ook nederlands uitleg bij want engels ben ik niet goed in. vriendelijke groeten sluipschutters Dan heb je niet goed gezocht, kijk maar eens in de Master Tutorial List. Meteen naar de tutorial: LINK Succes!! RoL0 hey ik wil de link openen en doet he tniet heb het al bij allemaal geprobeerd maar niks doet het raar wil je me misschien op een andere manier het uitleggen en je heb gelijk ik had neit goed genoeg gezocht vriendelijke groeten sluipschutter
m.o.d Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 hey je moet gewoon naar de Master Tutorial List gaan en daar zoeken naar de tutorial die je nodig hebt. of : deze
Recommended Posts