Jump to content

Multiplayer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil een server maken hoe moet je dat doen ik wil dat heel graag

:tu:

Bewerkt: door daflaar
Geplaatst:

Voor online multiplayer heb je de pc versie nodig. Dan moet je inderdaad nog wat instaleren. Je kunt kiezen uit MTA en SA-MP. Voor beide multiplayer mods hebben we op dit forum een apparte sectie. Bekijk de SA-MP instalatie Tutorial of de FAQ voor MTA voor meer informatie.

De Xbox en PS2 versie van San Andreas hebben ook een multiplayer. Daarvoor dien je in het spel naar de zogenaamde multiplayer icoontjes te gaan. Hiermee kun je met 2 speler tegelijk door de wereld van San Adreas struinen.

Geplaatst:
Voor online multiplayer heb je de pc versie nodig. Dan moet je inderdaad nog wat instaleren. Je kunt kiezen uit MTA en SA-MP. Voor beide multiplayer mods hebben we op dit forum een apparte sectie. Bekijk de SA-MP instalatie Tutorial of de FAQ voor MTA voor meer informatie.

ik heb het geinstaleerd maar als ik op connect druk gebeurd er niks ?!

GRTZ

Geplaatst:

Wat gebeurd er precies? Gebeurd er niets, of start het op en krijg je gelijk een error? Probeer net wat specifieker te zijn, dan is het makkelijker te helpen... :Y

Kijk overigens ook of je alles in de juiste map hebt geplaatst, en of het niet wordt geblokkeerd door bijvoorbeeld Firewall. ;)

Geplaatst:
Wat gebeurd er precies? Gebeurd er niets, of start het op en krijg je gelijk een error? Probeer net wat specifieker te zijn, dan is het makkelijker te helpen... :Y

Kijk overigens ook of je alles in de juiste map hebt geplaatst, en of het niet wordt geblokkeerd door bijvoorbeeld Firewall. ;)

ik heb dus een servre aan favorieten toegevoegd ,

als ik op connect duw .

dan komt da zandlopertje , en dan gaat ie weg .

en er gebeurd niets meer ....

mn antiwirus heeft dat geblokkeerd maar hebt het toegestaan dus ....

Geplaatst:

Misschien dat je Windows hem niet pakt, probeer de Compatibiliteitsmode eens. :) De Compatibiliteit kun je instellen door met de rechtermuisknop op de snelkoppeling te klikken (of de .exe zelf) van SA-MP. Eenmaal daar klik je bovenin op 'Compatibiliteit'. Daar vink je 'Dit programma in de Compatibiliteitsmodus uitvoeren:' aan, en dan selecteer je een toepasselijke Windows uit waarvan je denkt dat hij hem pakt. Probeer steeds even een andere als die uitgezochte niet werkt. ;)

Geplaatst:
Misschien dat je Windows hem niet pakt, probeer de Compatibiliteitsmode eens. :) De Compatibiliteit kun je instellen door met de rechtermuisknop op de snelkoppeling te klikken (of de .exe zelf) van SA-MP. Eenmaal daar klik je bovenin op 'Compatibiliteit'. Daar vink je 'Dit programma in de Compatibiliteitsmodus uitvoeren:' aan, en dan selecteer je een toepasselijke Windows uit waarvan je denkt dat hij hem pakt. Probeer steeds even een andere als die uitgezochte niet werkt. ;)

ok dat heb ik verandert ,

maar als ik speel zie ik niks ..

ik denk dat het door de mods komt :)

Geplaatst:

ok dat heb ik verandert ,

maar als ik speel zie ik niks ..

ik denk dat het door de mods komt :)

Ik zou de mods eens proberen te verwijderen. :Y

Normaal accepteert SA:MP alleen texture en model mods, maar geen mods die iets in de Data map aanpassen. :)

Geplaatst:

Als je SA-MP wilt spelen, is het noodzakelijk dat er géén veranderingen zijn aangebracht in de map 'Data' en alle submappen en bestanden daarvan. Je kunt uiteraard je GTA SA map een keertje kopiëren, en dan de ene map gebruiken voor de mods, en de ander voor SA-MP. ;) Voor nu zul je dus alle mods moeten verwijderen en dan later weer installeren, wil je de mods behouden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...