foellii Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 ik mis een bestand van gta, dat komt omdat ik mod's ging veranderen en de cd is gecrasch ik heb 13 bestanden in plaats van 14 wil iemand mij helpen,, het bestand sturen kan dat lukt het dan of niet????? please help mij ik heb de volgende bestanden: anim audio data models movie readme text gta_sa eax.dll ogg.dll stream vorbis.dll vorbisfile.dll Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Als je toch bezig bent kunnen we je gelijk het hele spel geven . Sorry hoor, maar ik denk niet dat we hier aan beginnen, het is illegaal om gelijk het hele spel te geven. Instaleer het gewoon opnieuw. Reageren
HerrieM Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ten eerste heb je in die map evenveel bestanden als ik, dus lijk je er geen te missen. Daarnaast dien je aanvragen voor bestanden in dit topic te plaatsen. Als je niet weet welk bestand je hebt vervangen door een mod kun je het beste het spel helemaal opnieuw instaleren. Daarnaast hoop ik dat je ook de eerste les van modden leert, en dat is het maken van backups. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Mijn excuses, ik las verkeerd, ik dacht dat er stond: Ik heb de volgende bestanden niet: Anim Movies Models enz enz enz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.