mrwhoopy Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 >>> Door patrickW: Post verwijderd. Een letterlijk copy plaatsen van nieuwsberichten die je op andere sites vindt, is niet toegestaan i.v.m. auteursrecht. Je mag wel in eigen woorden de inhoud van het nieuws beschrijven en er een link naar het betreffende artikel bijplaatsen<<< Advocaat Thompson dreigt de release van GTA IV aan te vechten. link naar originele artikel Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Als hij zich hier al druk om maakt, waarom deed hij dat dan niet bij GTA SA, GTA VC, GTA III, enz. enz.? Ik denk niet dat het hem gaat lukken, die andere spellen zijn ook goedgekeurd. Reageren
tinyq Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 ik wil eerlijk zegge waarom doet hij zo? veel mensen vinden gta gewoon chill dan mogen ze het ook tog wel spelen? ik vindt het egt dom wat bierbuikje al zei alle andere zijn ook goedgekeurd dus het gaat niet lukke Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ach man, zeik toch gewoon niet zo! Gta IV komt gewoon uit net zoals alle andere Gta´s, dat kan niemand stoppen. Reageren
Biocount Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 lol!.. die man is erger dan bush en bin laden bij elkaar.. naja mischien over dreven wat ik nu zeg.. maar die man denkt echt dat ie alles kan en altijd wel wat gezeur met hem.. hij zoekt gewoon alles op om aandacht tekrijgen omdat ie waarschijnlijk vroeger in zn jeugd ofzo nooit aandacht kreeg en alleen maar aan bliklopen deed ofzo.. zal niet zeggen dat ik hoop dat ze hem vermoorden. maar het valt me wel op dat er nog niet 1 gek is in amerika die dat probeert heeft lol (aangezien ze daar om de simpelste dingen elkaar vermoorden ) Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ik haat die vent egt. Ik hoop dat R* 'm in de game zet en dat je dan die vent moet afknallen met een MiniGun of zoiets. Hij stelt zich wel erg aan. Ouders moeten toch opletten wat hun kinderen doen?!? Reageren
Biocount Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ik haat die vent egt. Ik hoop dat R* 'm in de game zet en dat je dan die vent moet afknallen met een MiniGun of zoiets. Hij stelt zich wel erg aan. Ouders moeten toch opletten wat hun kinderen doen?!? je moet in game tog ook een advocaat vermoorden.. hij denkt ook dat dat over hem gaat.. weet niet of rockstars het ook zo bewust gemaakt heeft maar als ik die opdracht ga doen dan zal ik zeker aan hem denken lol!.. je hebt namelijk een intervieew met hem op zn kantoor en je mag schieten waneer je wilt terwijl je dat gesprek hebt! lijkt me best lollig Reageren
Mikehordijk Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ik haat die vent egt. Ik hoop dat R* 'm in de game zet en dat je dan die vent moet afknallen met een MiniGun of zoiets. Hij stelt zich wel erg aan. Ouders moeten toch opletten wat hun kinderen doen?!? je moet in game tog ook een advocaat vermoorden.. hij denkt ook dat dat over hem gaat.. weet niet of rockstars het ook zo bewust gemaakt heeft maar als ik die opdracht ga doen dan zal ik zeker aan hem denken lol!.. je hebt namelijk een intervieew met hem op zn kantoor en je mag schieten waneer je wilt terwijl je dat gesprek hebt! lijkt me best lollig Idd Reageren
Gta-killer Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Wat een idioot die Jack. Ik hoop en denk dat het hem niet gaat lukken, waarom bemoeit hij zich er eigenlijk mee? Reageren
Romal Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Het lukt hem toch niet want anders was het allang gebeurd. En het lukt hem zowiezo niet. Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Lol, dit meen je toch niet he? OMFG als IV nu word afgekeurd word ik helemaal kwaad We moeten al zo lang wachten :S Swiggers Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Hij was toch al lang veroordeeld in een rechtzaak met Take Two dat hij zich niet meer in de weg mocht zitten bij het uitgeven en ontwikkelen van hun spellen.. Hij weet ook van geen ophouden he die vent. Reageren
Jay; Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 lol!.. die man is erger dan bush en bin laden bij elkaar..naja mischien over dreven wat ik nu zeg.. Helemaal niet overdreven Nee, hij moet zich bezighouden met andere dingen dan met Games verbieden. Het maakt niet uit welke. Ik durf te wedden dat als hij deze game verbied, er van alle kanten dreigementen komen. Reageren
AXIO Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 lol!.. die man is erger dan bush en bin laden bij elkaar..naja mischien over dreven wat ik nu zeg.. Helemaal niet overdreven Nee, hij moet zich bezighouden met andere dingen dan met Games verbieden. Het maakt niet uit welke. Ik durf te wedden dat als hij deze game verbied, er van alle kanten dreigementen komen. ik zat ook al te denken, als hij zo doorgaat gaat hij ook echt dood Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ook de inwoners van New York zijn fel tegen Jack Thompson! Een lokale fotograaf stuurde mij deze foto T-shirt te koop voor $ 2,95 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.