GTA_XP Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Die vieze vuile smerige uncle fucker moet door Bokitio worden aangerand!! Waarom gaat hij niet Atari aanklagen!!!?? Die maakt ook gewelddadige games zoals Driv3r! Hoe dan ook, ik hoop dat Jack wordt neergegooid in een gevangenis met Bokito als zijn celmaatje!!! Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Die vieze vuile smerige uncle fucker moet door Bokitio worden aangerand!! Waarom gaat hij niet Atari aanklagen!!!?? Die maakt ook gewelddadige games zoals Driv3r! Hoe dan ook, ik hoop dat Jack wordt neergegooid in een gevangenis met Bokito als zijn celmaatje!!! haha waarschijnlijk gaat dit je niet lukken... Maar je kan altijd nog de Advocaat uit Gta IV vermoorden. En laat hem het lukt hem toch niet. Waarschijnlijk verveeld hij zich en hij heeft geen leven Reageren
MNC3 Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Hij mag zich toch niet meer bemoeien met dat doort zaken van GTA? Take two had rechtzak toch gewonnen en jack mocht take two en rockstar niet meer lastig vallen. dat jack bij tokio hotel gaat zitten.... Reageren
thug Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 gaat hij weeral moeilijk doen gvd. get a life bith!! dat zeg ik tegen zo een mensen Reageren
Hepburn High Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Dat soort trieste mannetjes zorgen i.i.g. wel voor gratis Rockstar/GTA reclame. Hoe meer dat zo een spel geweldadig en slecht voor de jeugd wordt genoemd, hoe liever mensen het kopen. Reageren
Biocount Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Rockstar moet het gewoon zo regellen dat als jack f*ckson hun aanklaagt dat rockstars een paar miljoen dollar van hem krijgt want hij mag hun niet meer aanklagen over gta4 en doet het tog elke keer... Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 oooh wanneer kan hij is zijn bek houden klaagt over alles en nogwat Als tie kinderen heb zijn kinderen zullem hem zeker haten of heeft hij hun ookal gehersenspoeld Reageren
Tjerk Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Doe is ff allemaal een beetje rustig, Thompson is nou eenmaal een aap. En wat dan nog? Laat hem gewoon in zijn eentje een saai leven leiden. Reageren
_gamer4life_ Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 (bewerkt) muhaha alle gamers haten hem, zo grappig , die kerel is echt zo dom, ik hoop echt dat hij geen kinderen heeft Bewerkt: 31 januari 2008 door _gamer4life_ Reageren
Tjerk Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Hij heeft wel een kind van 15 dan zul je wel een bagger leven hebben Reageren
AXIO Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Hij heeft wel een kind van 15 dan zul je wel een bagger leven hebben dat kind is zeker net als jack, doet hij het nou om z'n eigen zakken te vullen of dat kinderen het niet mogen spelen, ik denk dat hij z'n zakken wil vullen en wat iemand anders al zei: laat bokito hem aanranden Reageren
WWW.outer Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 ik word echt scheit ziek van hem, een beetje mijn favoriete game serie afkraken en lastig vallen. en ik denk toch dat rockstar die kill advocaat missie op hem heeft gebaseerd, en als het niet zo is doe ik maar alsof Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) ik word echt scheit ziek van hem, een beetje mijn favoriete game serie afkraken en lastig vallen.en ik denk toch dat rockstar die kill advocaat missie op hem heeft gebaseerd, en als het niet zo is doe ik maar alsof Inderdaad. Ik zou dan hard schreeuwen in GTA IV game: "Die bitch DIE!!" Bewerkt: 1 februari 2008 door GTA_XP Reageren
M.Goodkat Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Dat zou zo lachen zijn als zijn zoon gta 4 speelt xD En die gast is niks gewoon jonge Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.