Jump to content

Thompson belooft GTA 4 release te bemoeilijken

Recommended Posts

• Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Biocount

5

• nationalist

4

• 7nightwing7

3

• AXIO

3

Geplaatst:

Die vieze vuile smerige uncle fucker moet door Bokitio worden aangerand!! :@

Waarom gaat hij niet Atari aanklagen!!!??

Die maakt ook gewelddadige games zoals Driv3r!

Hoe dan ook, ik hoop dat Jack wordt neergegooid in een gevangenis met Bokito als zijn celmaatje!!!

Geplaatst:
Die vieze vuile smerige uncle fucker moet door Bokitio worden aangerand!! :@

Waarom gaat hij niet Atari aanklagen!!!??

Die maakt ook gewelddadige games zoals Driv3r!

Hoe dan ook, ik hoop dat Jack wordt neergegooid in een gevangenis met Bokito als zijn celmaatje!!!

haha waarschijnlijk gaat dit je niet lukken... Maar je kan altijd nog de Advocaat uit Gta IV vermoorden.

En laat hem het lukt hem toch niet. Waarschijnlijk verveeld hij zich en hij heeft geen leven :ch:

Geplaatst:

Hij mag zich toch niet meer bemoeien met dat doort zaken van GTA? Take two had rechtzak toch gewonnen en jack mocht take two en rockstar niet meer lastig vallen. dat jack bij tokio hotel gaat zitten....

Geplaatst:

Dat soort trieste mannetjes zorgen i.i.g. wel voor gratis Rockstar/GTA reclame. Hoe meer dat zo een spel geweldadig en slecht voor de jeugd wordt genoemd, hoe liever mensen het kopen. 8)

Geplaatst:

Rockstar moet het gewoon zo regellen dat als jack f*ckson hun aanklaagt

dat rockstars een paar miljoen dollar van hem krijgt

want hij mag hun niet meer aanklagen over gta4 en doet het tog elke keer...

Geplaatst:

oooh wanneer kan hij is zijn bek houden klaagt over alles en nogwat

Als tie kinderen heb zijn kinderen zullem hem zeker haten of heeft hij hun ookal gehersenspoeld

Geplaatst:

Doe is ff allemaal een beetje rustig, Thompson is nou eenmaal een aap. En wat dan nog? Laat hem gewoon

in zijn eentje een saai leven leiden.

Geplaatst: (bewerkt)

muhaha alle gamers haten hem, zo grappig , die kerel is echt zo dom, ik hoop echt dat hij geen kinderen heeft :bonk:

Bewerkt: door _gamer4life_
Geplaatst:
Hij heeft wel een kind van 15 :7 dan zul je wel een bagger leven hebben :schater:
dat kind is zeker net als jack, doet hij het nou om z'n eigen zakken te vullen of dat kinderen het niet mogen spelen, ik denk dat hij z'n zakken wil vullen en wat iemand anders al zei: laat bokito hem aanranden
Geplaatst:

ik word echt scheit ziek van hem, een beetje mijn favoriete game serie afkraken en lastig vallen.

en ik denk toch dat rockstar die kill advocaat missie op hem heeft gebaseerd, en als het niet zo is doe ik maar alsof :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)
ik word echt scheit ziek van hem, een beetje mijn favoriete game serie afkraken en lastig vallen.

en ik denk toch dat rockstar die kill advocaat missie op hem heeft gebaseerd, en als het niet zo is doe ik maar alsof :bonk:

Inderdaad.

Ik zou dan hard schreeuwen in GTA IV game:

"Die bitch DIE!!" :bonk:

Bewerkt: door GTA_XP

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...